Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Anders de la Motte - Game

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61540 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Anders de la Motte - Game (15+)
Wat heb je het allemaal grondig uitgezocht Dettie. Als ik afga op het tweede boek dan kan ik me ook niet voorstellen dat Game een kinderboek is.

Jouw bieb heeft je bedot Marjo ;)

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61543 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Anders de la Motte - Game
Ik heb het forumitem ook maar even verplaatst naar het spannende boek om verwarring te voorkomen.

Dettie

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61548 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Anders de la Motte - Game
Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens, maar jij bent de baas...

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61549 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Anders de la Motte - Game

Marjo schreef : Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens, maar jij bent de baas...

Nou moe....

'Natuurlijk mag dat! zeg je, als Annemarie vraagt of het goed is dat de recensie in het spannend boek archief

(=volwassenen) geplaatst wordt. Ik denk dus dat je het er mee eens bent en doe nu op het forum hetzelfde om verwarring te

voorkomen en dan ben je 'het er eigenlijk niet mee eens'.

Omdat ik zeker wilde weten of het klopte heb ik het grondig uitgezocht en laat ook zien dat het een boek voor volwassen is.

Ook de uitgever zelf zegt dat het voor volwassen is én het boek wint een prijs als beste literaire thrillerdebuut voor volwassenen.

Waarom ben je het er dan niet mee eens?

Dettie

Confused

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61551 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Anders de la Motte - Game
Ja zei ik tegen Annemarie omdat ik het met haar eens ben dat de boeken bij elkaar horen. Maar ik heb echt een boek voor jongeren gelezen. Dat staat erop, en is dus oordeel van de bieb, maar ik vind het na lezing zelf ook. Dan kan deel twee toch wel meer voor volwassenen zijn.

Dat kan niet dan? Dat het op het forum voor jongeren blijft en in het archief toch bij de spannende boeken staat?

Dan vind je het niet kloppen?

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61552 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Anders de la Motte - Game
Ik heb verschillende sites bekeken. Bij de een staat vanaf 15 jaar (ook bij Buzz) en op andere websites staat het bij de boeken voor volwassen. Misschien kun je de uitgever vragen waar zijn/haar voorkeur naar uitgaat Marjo. Dan kunnen we, afhankelijk van dat antwoord, de boel eventueel aanpassen. Zullen we het zo doen?

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden