- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Millenium heb ik niet gezien. Ik heb wel de boeken gelezen. Daar geef ik toch de voorkeur aan. Ik heb weinig problemen met gruwelijkheden in boeken. Eerlijk gezegd heb ik meer problemen met liefdesscenes, die lees ik altijd diagonaal.Dettie schreef : haha, ja gruwelijke folteringen, mensen die moeten kiezen tussen dood en leven... niet echt mijn favoriete leesvoer.
Maar ik moet zeggen ik heb Millenium gezien op televisie en ondanks dat het af en toe keihard was, vond ik het wel heel goed.
Ik snapte zo goed waarom dat meisje (met die prachtige tatoeage) deed wat ze deed.
Het gekke is dat bij lezen mijn fantasie vaak erger is dan hoe het boek verfilmd wordt.
Ik zie alles voor me wat ik lees, ik sta er bij wijze van spreken bij. Dat is eigenlijk de voornaamste reden waarom ik dit soort boeken niet lees want het is gewoon te gruwelijk en akelig.
Toch snap ik heel goed dat die boeken erg spannend kunnen zijn. Ik heb bij de recensie ook vaak dat ik denk, hoe zal het aflopen??
Dettie
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen