Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

P.D. James - Pemberley

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #66398 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: P.D. James - Pemberley
Ja, en een acteur uit Silent Witness (Harry) en de chef uit Waking the dead zag ik onder andere ook nog.

Ik vind de actrice die Elizabeth speelt ook niet zo heel goed. Ze komt zo bleu over. Ik had een wat innemender type verwacht. Ze ziet er inderdaad ook wel heel gewoontjes uit.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #66399 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: P.D. James - Pemberley
Moeder Bennett is volgens mij de cheffin van inspecteur Lewis. Gek hè, zo'n groot land en dan steeds maar dezelfde acteurs... Die andere drie had ik al al herkend. En Trevor Eve, die van Waking the dead gaat nog verder terug. Kennen jullie Shoestring nog, ook een detective?

Die jurk, ja, daar heb ik ook over lopen denken. Ik denk dat de serie niet zo'n groot budget had, maar het zou ook kunnen dat het historisch juist heel verantwoord is. Mogelijk liepen de mensen, arm en rijk, in dezelfde kleren rond tot ze versleten waren. Ik weet eigenlijk niet goed meer wat Georgiana aan heeft/had, of dat ook steeds hetzelfde is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.351 seconden