Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Spannend samenleesboek jan/feb: Jussi Adler Olsen

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56488 door Inge
Ik heb de boeken allebei vorig jaar gelezen. Het ABC-huis kon ik me nog goed herinneren. Vooral de tocht in de trein en het leven daar in het ziekenhuis. Van De bedrijfsterrorist kon ik me niet veel meer herinneren. Ik heb dus even mijn notities gecheckt en dan had ik iets van ahja... juist... maar een paar dagen later is het weer weg. Ik zou, zonder mijn notities weeral niet meer kunnen zeggen waarover het ging. Heel vreemd. Het boek blijft dus helemaal niet hangen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56794 door marjo
Nou eh, ik heb het boek weer ingeleverd. Ik houd hier dus niet van. Het begon met oorlogsgeweld. Ok, sla ik over, hoofdstuk twee..

Je kon hoofdstuk een en twee makkelijk missen, gewoon even skippen, en dan nog snapte je het.

Als het dan alleen maar actie is, trage, nietszeggende dingetjes, nee, geen boek voor mij. Hoewel het onderwerp mij heel interessant leek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56836 door Inge
De bedrijfsterrorist heeft toch niets met oorlog te maken? (niet dadelijk tenminste) Heb je die ook overgeslagen Marjo :D

Ik heb de fazantenmoorden en de vrouw in de kooi gelezen en dat waren heel andere boeken.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56857 door marjo
Mijn exemplaar begon met het alfabethuis, en ik had het wel gehad met zijn manier van schrijven, dus ben ik aan dat andere boek niet eens begonnen.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56892 door Inge
oeps. Ik moet bekennen, zoals ik al eerder schreef, dat ik zijn latere manier van schrijven me ook beter ligt. Gaat over afdeling Q binnen de politiedienst die zich bezighoudt met onopgeloste zaken.

Tijd voor maken pagina: 0.446 seconden