Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Daniel Hecht - Het land van de echo's samenlb nov/dec 2013

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #56104 door marjo
Het is geen horror hoor, alles blijft net binnen de grenzen en is vaak ook een kwestie van interpretatie. Geen vreemde wezens, of kwaadaardige demonen..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #56110 door Inge
Misschien wat laat maar nu begin ik in dit boek :D

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #56115 door marjo
Beter laat dan niet, Inge!!

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #56252 door Inge
Ik heb het boek uit en vond het maar zozo...

Het is inderdaad geen pageturner, het verhaal en de personage bleven voor mij een beetje teveel op de vlakte.

Als ik dit boek vergelijk met "geestdrift" dan zou ik twijfelen of het van dezelfde schrijver was. Waar "Geestdrift" je naar de adem grijpt door de gruwelijke beschrijvingen, blijft hier de spanning heel mak.

Ok ik heb het wel voor bovennatuurlijke dingen, ik vind verhalen over oude culturen, en dan vooral hun omgang met goden en geesten, boeiend maar ik vond het niet echt spannend.

Ik had eindelijk al heel snel een vermoeden door wie Tommy bezeten was, ik was, dacht ik, nog niet halfweg toen ik me begon af te vragen wat er met Peter zou gebeurd zijn, of hij nog in leven was...

Bij "Geestdrift" nam het verhaal zoveel wendingen dat je telkens op het verkeerde been gezet werd, hier was alles nogal logisch.

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #56254 door Annemarie
Ik ben zojuist begonnen in het boek. Leest tot nu toe lekker weg.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 6 maanden geleden #56263 door marjo
Een vermoeden heb je inderdaad, maar het echt weten, dat is toch anders. Voor mij bleef die spanning wel, al was het geen puntje-van-je-stoel-spanning

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden