Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Dennis Lehane - Mystic River samenleesboek sept/okt 2013

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54155 door dettie
Mystic River

Dennis Lehane

De vrienden Sean, Jimmy en Dave groeien op in een volksbuurt van Boston. Hun vriendschap komt abrupt ten einde wanneer een van hen wordt ontvoerd door twee mannen die zich voordoen als politieagent. Dit incident verandert het leven van de drie jongens voorgoed.

Vijfentwintig jaar later brengt het lot hen weer bij elkaar. Sean is inmiddels rechercheur, Jimmy een ex-gevangene en Dave een psychisch beschadigde armoedzaaier. Als Jimmy's dochter vermoord wordt gevonden, krijgt Sean de taak het onderzoek te leiden. Terwijl Sean de zaak volgens de regels van de wet probeert op te lossen, wordt hij keihard geconfronteerd met de wereld van geweld en criminaliteit die hij achter zich had gelaten.

Mystic River is een bloedstollende psychologische thriller, maar tegelijkertijd ook een epische roman over liefde, trouw en familie.

ISBN 9789044327779 Paperback 384 pagina's House of Books juni 2010

Alvast een item geopend, veel leesplezier!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54220 door Annemarie
Ik ben er zelf ook verbaasd over maar het is me gelukt om het boek al te lezen. Zelf ben ik er niet heel erg stuk van maar wie weet gaan de meningen erg verschillen. Mijn recensie is in de maak.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54222 door dettie
Annemarie toch! Wat snel :D

Dettie

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54223 door Annemarie
Ja he, ik schrok ervan :)

<t></t>

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54246 door Annemarie

<t></t>

Lees meer
12 jaren 10 maanden geleden #54354 door irene
Ik heb dit boek al jaren geleden gelezen en was er niet echt kapot van. Sterker nog: het was een van mijn eigen boeken die ik geregistreerd heb voor Bookcrossing.

Tijd voor maken pagina: 0.532 seconden