Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Arne Dahl - Hebzucht

11 jaren 8 maanden geleden #62915 door
Beantwoord door in topic Re: Arne Dahl - Hebzucht

Annemarie schreef : Bedankt voor het delen van de link Renate. Zeer boeiend! Je bent volgens mij helemaal in de ban van het boek. Leuk!

Vaak als ik iets in een boek lees, dat op de een of andere manier met geschiedenis te maken heeft, wil ik wel weten of het inderdaad gebeurd is. Ik heb ook wel eens een thriller gelezen, die zich deels in Japan afspeelde en waar ook stukken in voorkwamen over experimenten met chemische wapens door de Japanners in een plaats in China en toen wilde ik ook weten hoe dat zat. Ik heb ook vaak de neiging om dingen op kaarten op te zoeken en ben soms wel eens teleurgesteld als een plaats niet blijkt te bestaan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #62929 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Arne Dahl - Hebzucht
Ja, dat doe ik ook vaak. Vooral als een verhaal me heel erg raakt of als ik heel erg hoop dat de gebeurtenissen verzonnen zijn. Maar soms ook omdat ik benieuwd ben of het dorpje of stadje uit het boek echt bestaat. Ik kan helemaal blij zijn als ik op extra informatie stuit.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden