Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Victoria Farkas - Bitter

Lees meer
13 jaren 3 weken geleden #53087 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Victoria Farkas - Bitter

Dettie schreef : Ja de jeugdboeken van Farkas vond ik wel leuk. Marjo vond het minder.

Ze schrijft in haar kinderboeken veel over dieren die in moeilijke omstandigheden verkeren dankzij het veranderende milieu

Ze heeft zich daarvoor link verdiept in het werk van de dierenbescherming en is samen met twee verschillende inspecteurs op stap geweest. Die ervaringen heeft ze verwerkt in het kinderboek De dierenpolitie.

Ook voor het verhaal over het zeehondje heeft ze een paar dagen meegeholpen bij Ecomare zodat ze er goed over kon schrijven.

Dettie

Een schrijfster die over dieren schrijft heeft bij mij een streepje voor. Leuk ook dat ze met twee inspecteurs op stap is geweest. Ik heb een tijdje vrijwilligerswerk voor de dierenbescherming gedaan en het was me heel snel duidelijk dat lang niet alle dieren in Nederland het goed hebben.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58408 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Victoria Farkas - Bitter
Het is wel een aardig boek, maar Farkas overtuigt mij niet zodanig dat ik meer over die Lucy wil lezen.

Te veel geneuzel tussendoor.

Het lijkt wel een Agatha Christie, zoals ze alle betrokkenen op het laatst bijeen roept! ( ha, ik lees dat jij dat ook zo ziet, Annemarie)

Lees meer: www.thrillers-leestafel.info/v-farkas

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58418 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Victoria Farkas - Bitter
Wel rare veronderstelde motieven om een moord te plegen, slechte recensie, scheiding, zou toch wel erg zijn als iedereen dat

een excuus vindt voor moord...

Maar ja ik begrijp meer dingen vaak niet ;-)

Dettie

die Agatha Christie wel een aanbeveling vindt, heerlijke boeken.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58425 door marjo
Is er überhaupt een excuus - een motief- voor moord??

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58431 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Victoria Farkas - Bitter
- Als ik nou eens ja zei? Ja er is wel een excuus voor moord.. :mrgreen: -

Nee, er is natuurlijk nooit een excuus voor moord, maar àls het dan in een boek staat dan vind ik dit wel

heel slappe motieven.

Dettie

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58436 door marjo
Ze weet het toch wel overtuigend te brengen. Dat van die recensie bijvoorbeeld gaat niet alleen om het afkraken van het boek, er staan in het artikel ook heel negatieve feiten over de schrijfster, dingen waarvan die dus echt niet wil dat die in de het openbaar komen.

Nee, een excuus is het niet, zelfs geen motief, en toch kan ik me voorstellen dat iemand ver zou willen gaan om de publicatie te voorkomen.

Tijd voor maken pagina: 0.430 seconden