Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Wat wordt het spannende samenleesboek juni/juli?

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52813 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Wat wordt het spannende samenleesboek juni/juli?
Ik moet zeggen dat ik voor juni/juli even geen behoefte heb aan een spannend samenleesboek, maar dat ligt meer aan andere redenen dan dat ik geen inspiratie heb :) . Ik vind het ook niet erg om het voortouw te nemen bij het op de rit zetten van het samenleesboek - op zich vind ik het wel leuk om een gezamenlijk boek te lezen, trouwens.

Zullen we vanwege de vakantietijd weer in september starten, zodat we nog mooi twee boeken kunnen lezen voor het einde van het jaar? Ideetje?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52815 door marjo
Een langere leestermijn leidt er alleen maar toe dat ik het lezen langer uitstel. Dat heeft voor mij weinig zin. En leest iemand het boek wel meteen dan is die alles al vergeten na een nog langer periode voor een ander het er over heeft.

Wat mij betreft liever een keer overslaan dan een langere termijn dus.

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52824 door dettie
Zullen we dan maar kiezen voor weer starten in september met het spannende samenleesboek?

Joanazinha help je me dan eraan te herinneren? want ik vergeet aldoor te vragen naar nominaties voor de samenleesboeken.

dettie

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52825 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Wat wordt het spannende samenleesboek juni/juli?
Prima; ik start de vraag wel op of geef Dettie een seintje.

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #53019 door Inge
Het is geen slecht idee om eens over te slaan. Ik lees wel mee met de spannende boeken (ook met de "gewone" als ze hier in de bib te vinden zijn) maar zelf heb ik niets van inspiratie. Ik lees wat mij hier op het forum interessant/leuk/spannend lijkt of dat nu een samenleesboek is of niet.

Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden