Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hjorth Rosenfeldt - Het familiegraf

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52671 door Annemarie
Hjorth Rosenfeldt - Het familiegraf werd gestart door Annemarie
Een Zweedse thriller met dit keer eens géén sympathiek hoofdpersoon. Verfrissend.

Lees meer: www.thrillers-leestafel.info/hjorth-rosenfeldt

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52690 door miekeschepens
Beantwoord door miekeschepens in topic Re: Hjorth Rosenfeldt - Het familiegraf
Lijkt me een goed boek !

<t></t>

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52693 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Hjorth Rosenfeldt - Het familiegraf
Leuk zoveel enthousiasme Mieke! Ik word al eng van de titel! :mrgreen:

Dettie

(watje)

Lees meer
13 jaren 1 maand geleden #52695 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Hjorth Rosenfeldt - Het familiegraf
Het is zeker een goed boek Mieke. Wel anders dan anders omdat Sebastian echt een naar mannetje is. Soms doet hij iets aardigs maar dat is altijd omdat hij een bepaald doel voor ogen heeft.

Het verhaal van Shibeka Khan is heel boeiend. Ze kan niet verder met haar leven voordat ze weet wat er met haar man is gebeurd en sinds 2003 vecht ze voor erkenning van haar probleem. Wanneer het programma Vermist contact met haar opneemt is ze erg blij maar het levert ook een probleem op. De persoon die met haar wil spreken is namelijk een man en zij mag van haar geloof als vrouw niet zomaar met een man afspreken. Moet ze opgeven nu haar eindelijk een kans wordt geboden?

<t></t>

9 jaren 10 maanden geleden #77164 door
Beantwoord door in topic Re: Hjorth Rosenfeldt - Het familiegraf
Ik ben in het eerste deel van de serie bezig en ik heb eerlijk gezegd gemengde gevoelens over Sebastian. Erg sympathiek kan ik 'm niet vinden, maar aan de andere kant heb ik ook wel medelijden met hem. Het verlies van z'n vrouw en dochtertje heeft toch wel een flinke klap gegeven. Misschien dat ik daarom ergens z'n houding nog wel een beetje kan begrijpen, hoewel ik ook de indruk heb dat hij voor z'n huwelijk al een rokkenjager was. Met z'n moeder had hij ook geen contact meer, al weet ik niet waarom dat zo is.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #77186 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Hjorth Rosenfeldt - Het familiegraf
Die gemengde gevoelens heb ik ook en die zullen altijd blijven. Ik denk dat het ook de kracht van deze reeks is. Sebastian is gewoon geen leuke man en hoe hij met vrouwen omgaat, kan beslist niet door de beugel. Toch komt hij er redelijk mee weg bij de lezer. Dat komt vooral, wat jij ook al beschrijft, omdat hij ook een kwetsbare kant heeft.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.483 seconden