Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hakan Nesser - Het tweede leven van meneer Roos

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden - 13 jaren 5 maanden geleden #51145 door Annemarie
"Het tweede leven van meneer Roos is het derde deel van de inspecteur Barbarotti-reeks. In de loop van dit jaar verschijnt ook het vierde deel: De eenzamen. Ik ben gaan houden van de kenmerkende stijl van deze boeken. De verhalen bevatten een milde spanning, genoeg prikkels voor de nieuwsgierigheid, een zekere weemoedigheid en een vleugje zwartgallige humor. Ze zijn bovenal heel menselijk."

Lees meer: www.thrillers-leestafel.info/hakan-nesser

<t></t>
Laatst bewerkt 13 jaren 5 maanden geleden doorAnnemarie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #51149 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Hakan Nesser - Het tweede leven van meneer Roos
je hebt er weer een mooi verhaal van gemaakt, ik word helemaal nieuwsgierig waar Anna en Valdemar gebleven zijn, ofwel wat er met ze gebeurd is.

Dettie

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #51152 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Hakan Nesser - Het tweede leven van meneer Roos

Dettie schreef : ik word helemaal nieuwsgierig waar Anna en Valdemar gebleven zijn, ofwel wat er met ze gebeurd is.

Dettie

Dat is ook de bedoeling :)

<t></t>

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #51234 door Inge
Zat te denken... Hakan Nesser... Barbarotti... er rinkelt een belletje. Ik heb vorig jaar "de man zonder hond" gelezen.

Is "de man zonder hond" dan het eerste boek?

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #51236 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Hakan Nesser - Het tweede leven van meneer Roos
Klopt Inge!

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.543 seconden