- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Dan zou ik niet twijfelen Annemarie. De da vinci code is totaal mijn genre niet. Net iets te extreem. Er mag van mij een brok geschiedenis inzitten maar ik hou niet van mensen die vinden dat ze, in naam van om het even welke religie, zichzelf of anderen kunnen pijn doen/vermoorden. Het gaat mij net iets té ver.Annemarie schreef : Mooi verslag Inge. Ik twijfel of dit boek wat voor mij is. Van de andere kant: ik hou wel van de Da Vinci Code en ook van boeken waarin ook het perspectief van de dader opgenomen is. Twijfelgevalletje.
Inge schreef : Dan zou ik niet twijfelen Annemarie. De da vinci code is totaal mijn genre niet. Net iets te extreem. Er mag van mij een brok geschiedenis inzitten maar ik hou niet van mensen die vinden dat ze, in naam van om het even welke religie, zichzelf of anderen kunnen pijn doen/vermoorden. Het gaat mij net iets té ver.
pf nu heb ik het gevoel dat ik mezelf tegenspreek want de meeste thrillerboeken/films gaan uit van iemand die nogal extreem is... extreem verward, gestoord,... maar als het puur met religie is vind ik het nog iets anders
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen