Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Max Allan Collins - Moordcyclus (Criminal Minds)

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #50859 door Inge
Ik volgde het vroeger wel maar wordt nu te laat uitgezonden. Ik heb een tijdje het opgenomen om dan tot de conclusie te komen dat ik toch geen tijd vind om te kijken en nu volg ik het niet meer. 'k vond het ook een van de beter series net als wire in the blood... het gaat iets psychologischer dan een doorsnee detective

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #50860 door dettie

Annemarie schreef :
Dit is helemaaaaaal geen serie voor jou dus het is logisch dat je er nooit op hebt gelet.

Ik welk opzicht? Is het heel goor met veel bloed en zo?

Want op zich houd ik wel van detectives of thrillers zoals Morse en Frost en zo

Dettie

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #50862 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Max Allan Collins - Moordcyclus (Criminal Minds)
Dit is geen detective als Morse of Frost. Het gaat over seriemoordenaars, sociopaten en pedofielen. Er worden daderprofielen opgesteld waarbij je als kijker heel wat voorgeschoteld krijgt. Het is behoorlijk gedetailleerd. De nadruk ligt op de psychologie erachter. Het hoe en waarom. Dat vind ik zelf heel boeiend. Waarom doen mensen de dingen die ze doen? Het is behoorlijk goed onderbouwd.

<t></t>

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #50863 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Max Allan Collins - Moordcyclus (Criminal Minds)

Inge schreef : Ik volgde het vroeger wel maar wordt nu te laat uitgezonden. Ik heb een tijdje het opgenomen om dan tot de conclusie te komen dat ik toch geen tijd vind om te kijken en nu volg ik het niet meer. 'k vond het ook een van de beter series net als wire in the blood... het gaat iets psychologischer dan een doorsnee detective

Gelukkig dat jij het ook kent Inge!

<t></t>

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #50864 door Inge
Vond het een heel mooie reeks. Vooral die computerdame vond ik leuk (Penelope?). Maar zag de reeks net iets liever met Gideon als baas.

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #50869 door Annemarie

Inge schreef : Vond het een heel mooie reeks. Vooral die computerdame vond ik leuk (Penelope?). Maar zag de reeks net iets liever met Gideon als baas.

Ja, Penelope Garcia vind ik ook leuk. Zonder haar zou het team niet zo sterk zijn. Ik ben het met je eens dat Gideon een meer overtuigende baas was dan Hotchner nu is.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.468 seconden