Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Baantjer Inc. - Moord op de tram

Lees meer
13 jaren 7 maanden geleden #49480 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Baantjer Inc. - Moord op de tram
We dwalen een beetje van het originele topic af, maar om over de e-reader door te gaan: ik heb er eentje sinds de zomer en gebruik hem op vakanties en wanneer ik meer dan een nacht van huis ben. Het grote voordeel is dat je met weinig gewicht toch een heleboel keuze aan boeken bij je hebt. Ideaal.

Maar ik mis het geblader, het even achterop kijken of heel stiekem eventjes vooruit spieken (of terugbladeren wanneer je iets terug wilt lezen), het gevoel van een boek in je handen. Er gaat dus wat mij betreft niets boven een fysiek boek, maar de e-reader ernaast voor het gemak tijdens reizen is een prima alternatief.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 7 maanden geleden #49486 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Baantjer Inc. - Moord op de tram
Ik ben al aardig verknocht aan mijn e-reader. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat ik in een huis zonder boekenkasten zou wonen. Boeken hebben iets, dat kan een digitale variant niet evenaren. Toch heeft een e-reader wel veel voordelen. Laatst bijvoorbeeld was ik erg moe en vond ik de lettertjes in het e-book ineens zo klein. Toen heb ik het tekst gewoon wat groter weer laten geven en was het probleem opgelost. Dat is dan wel weer heel handig!

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden