Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Yrsa Sigurdardottir Neem mijn ziel samenlbk dec/jan 2013

Lees meer
13 jaren 7 maanden geleden #49347 door dettie
Op het schiereiland Snaefellsness wordt dicht bij een wellnesscentrum, waar in het verleden onverklaarbare dingen zijn gebeurd, een vrouw dood op het strand aangetroffen. Ze is verkracht en er steken naalden in haar voetzolen. Is er een verband met het huiveringwekkende kindergehuil dat soms midden in de nacht opklinkt? Advocaat Thóra Gudmundsdóttir wordt erbij geroepen door de eigenaar van het wellnesscentrum tevens hoofdverdachte in deze moordzaak om hem te verdedigen. Thóras naspeuringen brengen enkele zeer verontrustende gebeurtenissen aan het licht die zich tientallen jaren eerder hebben afgespeeld. Is Thóra op een afschuwelijk familiegeheim gestuit? De introductie van Thóra: de alleenstaande moeder van twee kinderen is een intelligente, geestige en innemende speurder van wie nog veel zullen horen!

Alvast een item geopend

Veel leesplezier!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #49799 door Joanazinha
Ik ben vandaag in het boek begonnen. Het is mijn eerste boek van deze schrijfster; ben heel erg benieuwd.

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #49900 door Joanazinha
Met veel plezier gelezen. Geen superboek, maar prima speurneuzenwerk van een advocate die langzaam maar zeker de warboel onderzoekt van twee moorden in het heden en de verdwijning van een kind in het verleden. Wat dat alles met elkaar te maken heeft wordt pas op het eind duidelijk, mooi en interessant plot.

Uitgebreidere reactie volgt nog.

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #49946 door Joanazinha
Ik heb een uitgebreider verslag gemaakt, die staat nu op de site

zie www.thrillers-leestafel.info/yrsa-sigurdardottir/

Joanazinha

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #49958 door dettie
Altijd leuk een enthousiaste recensie te lezen.

Dettie

Lees meer
13 jaren 6 maanden geleden #49962 door Annemarie
Ik heb ook nog geen boeken van deze schrijfster gelezen maar je recensie maakt me zeker nieuwsgierig Joanazinha.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.609 seconden