Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thomas Enger - Schijndood

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #63206 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Thomas Enger - Schijndood

Renate schreef : Ik ben er nu in bezig en wat is het heerlijk spannend. Ik zou het boek het liefst achter elkaar uit willen lezen, maar ja...

Bjarne Brogeland vind ik een wat onaangename seksistische man, maar Henning Juul maakt dat weer goed.

In het laatste boek vond ik Bjarne wat aangenamer maar Henning Juul is absoluut het sterkste personage. Leuk dat jij ook geniet van dit boek Renate!

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 8 maanden geleden #63207 door
Beantwoord door in topic Re: Thomas Enger - Schijndood

Annemarie schreef : Ik ben er nu in bezig en wat is het heerlijk spannend. Ik zou het boek het liefst achter elkaar uit willen lezen, maar ja...

Bjarne Brogeland vind ik een wat onaangename seksistische man, maar Henning Juul maakt dat weer goed.

In het laatste boek vond ik Bjarne wat aangenamer maar Henning Juul is absoluut het sterkste personage. Leuk dat jij ook geniet van dit boek Renate!
Dat komt wel vaker voor. Ik meen dat er in de boeken van Camilla Läckberg ook iemand voorkomt, die in het begin van de serie tamelijk onaangenaam is, maar die later toch wat leuker wordt.

11 jaren 8 maanden geleden #63212 door
En ik kon de verleiding echt niet weerstaan om het boek gisteren uit te lezen.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #63215 door Annemarie

Renate schreef : En ik kon de verleiding echt niet weerstaan om het boek gisteren uit te lezen.

En? Wil je de andere boeken in de reeks ook gaan lezen?

<t></t>

11 jaren 8 maanden geleden #63217 door

Annemarie schreef : En ik kon de verleiding echt niet weerstaan om het boek gisteren uit te lezen.

En? Wil je de andere boeken in de reeks ook gaan lezen?
Zeer beslist. Als alles goed gaat en ik Passie van Jeanette Winterson op tijd uit krijg, ga ik woensdag naar de bibliotheek en ga ik op zoek naar het volgende boek.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #63223 door Annemarie
Leuk! Ik vind de serie onverminderd goed, misschien wordt het zelfs steeds beter, en ik ben heel benieuwd of jij dat ook vindt.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden