Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Bram Dehouck - Een zomer zonder slaap samenlb aug/sept 2012

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46892 door dettie
Bram Dehouck - Een zomer zonder slaap

Blaashoek is een vredig dorp, waar de seizoenen vloeiend in elkaar overgaan en de mensen in saamhorigheid bij elkaar wonen. Waaien doet het er wel, en daarom worden er grote windmolens geplaatst. De energieopwekkers worden verwelkomd met een groot feest, en aanvankelijk lijken ze ook alleen maar voordelen op te leveren. Tot slager Herman Bracke de slaap niet meer kan vatten door een geluid, een irritante brom die alleen hij hoort en die afkomstig is van de molens. Zijn slapeloosheid verergert en veroorzaakt een serie gebeurtenissen die bijna alle bewoners van Blaashoek kapotmaken. Achter het leven van alledag blijken heftige emoties schuil te gaan.

Wat begint als een rustig opgebouwd verhaal over een groep dorpsbewoners, verandert in handen van wonderstilist Bram Dehouck in een bloedstollende reeks gebeurtenissen.

Winnaar Gouden Strop 2012 & Bekroond met 4 sterren in de Vrij Nederland thrillergids 2011

ISBN 9789044518368 Paperback 190 pagina's | De Geus Spanning | mei 2011

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 10 maanden geleden #47209 door Anyrock
Ik heb m gereserveerd in de plug-in, maar hij staat nog uitgeleend tot 26 september.

<t></t>

Lees meer
13 jaren 10 maanden geleden #47337 door marjo
Het leest erg vlot, en is niet voor watjes... Zo! Wat een verhaal!

Lees meer: www.thrillers-leestafel.info/bram-dehouck/

Lees meer
13 jaren 10 maanden geleden #47342 door dettie
Wat een enthousiasme! Leuk!

Dettie

Lees meer
13 jaren 10 maanden geleden #47359 door marjo
Ik vond het verhaal goed in elkaar zitten en het is knap dat het verhaal dat ongelooflijk is toch geloofwaardig wordt gebracht.

Maar of ik zo enthousiast ben dat ik snel een ander boek van deze schrijver zal pakken???

Lees meer
13 jaren 10 maanden geleden #47366 door Joanazinha
Ik moet nog rustig op mijn beurt wachten; is gereserveerd bij de bieb, maar erg populair.

Tijd voor maken pagina: 0.583 seconden