Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Adriaan Bos - Advocaat van de waarheid

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45619 door Joanazinha
Adriaan Bos - Advocaat van de waarheid werd gestart door Joanazinha
Advocaat van de waarheid is een zeer actueel verhaal over de gevaren van zich steeds dieper in de privacy van de mensen nestelende digitale technologie. Na een sterk eerste deel laat de auteur het in het laatste deel helaas helemaal liggen.

Zie www.thrillers-leestafel.info/adriaan-bos/

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45638 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Adriaan Bos - Advocaat van de waarheid
Je wist wel van tevoren dat dit een spirituele thriller is? Of merkte je dat pas in het boek zelf?

Bij Bol staat het namelijk wel als een soort ondertitel vermeld maar ik zie het niet in de flaptekst staan of op de cover.

Dettie

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45639 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Adriaan Bos - Advocaat van de waarheid
Ja hoor, dat wist ik wel. Ik had het opgezocht op internet. Volgens mij had jij me indertijd gevraagd of ik belangstelling had voor het boek en toen ben ik gaan zoeken. Het leek me wel een leuke insteek voor een thriller en was benieuwd hoe hij het vorm zou geven. Nou, zo dus :D .

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45640 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Adriaan Bos - Advocaat van de waarheid
Ah ja, ik heb het teruggevonden in de mails.

dettie

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45669 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Adriaan Bos - Advocaat van de waarheid
Ik heb er destijds een leesfragment van gelezen en ik weet nog dat ik niet heel enthousiast was.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45783 door adriaanbos
Beantwoord door adriaanbos in topic Re: Adriaan Bos - Advocaat van de waarheid
Graag wil ik één kanttekening plaatsen bij de recensie van Joanazinha, en die gaat over het (‘verwijtende’) zinnetje "Hij vergeet dat hij een thriller aan het schrijven is …"

‘Advocaat van de waarheid’ is niet geschreven als ‘thriller’. Het is zonder twijfel een spannend boek, maar het is vooral een dicht op de samenleving van nu geschreven maatschappijkritische en spirituele roman, waarin bovendien liefde en vriendschap een grote rol spelen. Daarom is het inzichtelijk ook kennis te nemen van reacties van lezers (op diverse sites, waaronder bol.com), die de roman vanuit dat bredere perspectief hebben gelezen en beoordeeld. De conclusie van een andere lezersrecensie is illustratief:

"Dit boek is zo geschreven dat ik het in één ruk uitgelezen heb. Soms omdat het spannend was, maar ook omdat het raakt aan thema’s als waarheid en echte liefde. De manier waarop Thomas hier trouw aan blijft is heel inspirerend. Tegen het eind heeft het boek me tot tranen toe geroerd. Vooral de wijze waarop wordt omgegaan met een onontkoombare werkelijkheid ervaar ik als indrukwekkend.

Kortom, hou je van een spannend boek met diepgang, dan is dit boek van Adriaan Bos echt een aanrader!"

Deze recensie en veel lovende lezersreacties zijn te vinden op mijn website, www.advocaatvandewaarheid.nl .

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.511 seconden