Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Sofie Sarenbrant - Week 36

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43591 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Sofie Sarenbrant - Week 36
Week 36 slaat inderdaad op de zwangerschap. Ik vind de letters van de titel op de kaft ook leuk. Ze doen denken aan een mobiel voor boven een wiegje. Leuk bedacht.

Het interview waar jij naar linkt is het interview waar ik naar verwijs in de recensie. Bedankt voor het toevoegen, dat was ik zelf vergeten.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43592 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Sofie Sarenbrant - Week 36
O dat had ik helemaal niet gezien die cover, wat apart gedaan.

Ha wat grappig dat dat hetzelfde interview is! Je kunt ook in link in de recensie naar dat interview maken als je dat leuk vindt. Net als je bij HIER doet als je naar het forum verwijst maar dan het woord interview selecteren.

Dettie

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43595 door Annemarie
Natuurlijk vind ik het leuk om een link naar het interview te maken. Maar ik weet natuurlijk niet hoe lang dat interview online blijft staan. Dan verwijst de link misschien over een tijdje nergens meer naar. Vind je dat niet vervelend?

<t></t>

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43600 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Sofie Sarenbrant - Week 36
Het stomme is dat ik nu pas zie dat het naar de uitgeverij verwijst. Uitgeverij Q is denkelijk Querido? Ik link zelden naar uitgeverijen omdat uitgegeven boeken later nog wel eens bij een andere uitgeverij als pocket uitgegeven worden en dan willen ze weer dat daar naar verwezen wordt. Maar een interview... ik weetutniet. Zouden ze dat interview weghalen denk je?

Dettie

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #43602 door Annemarie
Uitgeverij Q is een onderdeel van uitgeverij Querido. De literaire thrillers zijn hierin ondergebracht.

Ik weet niet of ze het interview weg zullen halen. Maar nu staat het ook uitgebreid in het forum genoemd dus ik laat het maar even zo. Het is een mooie tip voor een volgende keer.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.501 seconden