Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Havank Ross: De schaduw contra de schorpioen

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42862 door marjo
Dat is wennen, zo'n Havank! Wat is het lang geleden dat ik zijn boeken echt nog met plezier las! Ik ga zeker niet herlezen...

Lees meer: www.thrillers-leestafel.info/havank-ross

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42865 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Havank Ross: De schaduw contra de schorpioen
Het is echt prachtig mooi geschreven maar ik kwam er niet doorheen en heb een nieuw baasje voor dit boek gevonden. Ik kon me totaal niet op het verhaal concentreren.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42871 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Havank Ross: De schaduw contra de schorpioen
Het was lastig, dat vond ik ook. Maar eenmaal gewend aan de oudbolligheid wilde ik toch wel weten hoe het af zou lopen. En het was een recensieboek, daar doe ik iets meer moeite voor.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42880 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Havank Ross: De schaduw contra de schorpioen
Ik lees recensie-boeken altijd helemaal uit. Maar ik had dit boek gewonnen en was zodoende niet "verplicht" het te lezen. Ik ben een aantal keren opnieuw begonnen maar ik kwam er niet in. Het is wel ontzettend knap geschreven en ik kan me goed voorstellen dat deze stijl zo z'n liefhebbers heeft.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42897 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Havank Ross: De schaduw contra de schorpioen
Hij staat bij mij nog in de kast; ook een gewonnen exemplaar. Ik was vroeger helemaal weg van De Schaduw; heb bijna alle pockets gehad. Ben dus wel een beetje benieuwd naar dit boek, maar er komen steeds andere boeken die voorkruipen.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42905 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Havank Ross: De schaduw contra de schorpioen
Ik heb het vaker gemerkt: je moet niet goede herinneringen van vroeger willen herbeleven. Het draait vaak op een teleurstelling uit!

Maar ja, je hebt het boek nu al: dus ben ik toch benieuwd hoe je er op zult reageren!

Tijd voor maken pagina: 0.462 seconden