Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Malin Persson Giolito - Tussen twee vuren

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #41619 door Joanazinha
Malin Persson Giolito - Tussen twee vuren werd gestart door Joanazinha
Ik plaats hem hier omdat hij als psychologische thriller wordt gepresenteerd, maar eigenlijk vind ik het meer een spannende, psychologische roman.

zie www.thrillers-leestafel.info/malin-persson-giolito

-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #41625 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Malin Persson Giolito - Tussen twee vuren
Nou als ik het zo lees vind ik het toch wel een thriller.

Dettie

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #41626 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Malin Persson Giolito - Tussen twee vuren
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Het is geen standaard thriller. Maar wel spannend. Klinkt als een goed boek.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #41628 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Malin Persson Giolito - Tussen twee vuren
Ah, bedankt voor het plaatsen Dettie! Sorry, realiseer me nu pas dat ik vergeten was de benodigde gegevens van het boek aan je door te geven :oops: .

En ja, het lijkt wel thrillerachtig en er zitten ook wel thriller-elementen in, maar juist omdat de ontwikkeling van de verhoudingen meer aandacht krijgen dan de 'normale' zoektocht naar de dader van de moord, heb ik het getypeerd zoals in de recensie staat. Zelfs jij Dettie, zou dit boek wel aankunnen :lol: .

@annemarie: ik vond het inderdaad een goed boek! Daarom durf ik het ook wel een pageturner te noemen.

Tijd voor maken pagina: 0.444 seconden