Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Gregg Hurwitz - Dan sterft ze Samenleesboek dec/jan 2012

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #42531 door dettie
haha en ik al blij dat Marjo ook eindelijk iets eng vond. Was ik eens niet de enige!

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #42546 door marjo
Was je niet de 'enge' bedoel je???

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #42553 door dettie
haha Neen

Dettie

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42623 door Anyrock
Hoezo ongeloofwaardig slot? Ik vind het niet zo onwaarschijnlijk dat er gezien de enorme belangen die bepaalde industrieën hebben bij bepaalde ontwikkelingen (ik hou het maar een beetje vaag voor de eventuele bezoeker die t boek nog niet uit heeft) er soms (soms?) wat je noemt onorthodoxe maatregelen worden getroffen. De macht van de media is enorm, niet te onderschatten en moeilijk te beïnvloeden naar je eigen kant. Dus ja, als het niet op andere manieren lukt, dan maar zo. Er zijn genoeg thrillers met een onwaarschijnlijker ontknoping, tmho.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42629 door marjo
Er is het hele boek door alleen maar af en toe en heel summier, alleen voor de goede lezer (Ha) een aanwijzing dat de bouwplannen er iets mee te maken hebben. Maar ineens in de laatste tien pagina's worden er meer belanghebbenden, stevig met elkaar verwikkeld te voorschijn getoverd.

Het is alsof de doos van Pandora wordt opengedaan, alles in een keer eruit, zonder waarschuwing van tevoren. Dat maakte het voor mij ongeloofwaardig.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #42633 door Annemarie
Only in America! ;)

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden