Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Franck Thilliez - De ring van Möbius (samenlb aug/sept 2011)

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #40058 door Inge
Ik probeer het boek ook nog te pakken te krijgen. Het staat hier ontleent tot 5/09.

Ik ben terug gepakt door de leesmicrobe maar hou het momenteel bij spannende boeken. Andere literatuur zal nog iets te veel inspanning vragen momenteel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #40066 door Joanazinha

Marjo schreef : Vargas ken ik wel, maar die ring is dus echt iets? Wordt dat in het boek duidelijk, of moet ik ook googlen?

Er wordt wel iets in het boek uitgelegd over de ring, maar voor meer uitleg en achtergrond heb ik wikipedia gecheckt. Het gegeven van de ring van Möbius is dus inderdaad echt!

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #40109 door dettie
Ik zie nu dat die ring op de voorkant van het boek staat.

Dettie

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #40141 door Anyrock
Ik heb het uit. Heb eerder al iets van deze schrijver gelezen, nl het gruwelhuis en hetzelfde wat ik daarbij had heb ik ook hier. Het is voor mij te. De combinatie van tijdlus en seriemoordenaar spreekt me niet aan. En de karikaturale beschrijving van de rechercheurs ook niet. Maar goed dat we niet alemaal hetzelfde zijn!

<t></t>

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #40161 door Annemarie
Inmiddels heb ik het ook uit. Ik vind het een spannend boek en de schrijver is goed maar ik het is mij soms wat te onwerkelijk.

Mijn verslag staat hier: www.thrillers-leestafel.info/franck-thilliez

<t></t>

Lees meer
14 jaren 10 maanden geleden #40162 door dettie
Nou je hebt er een spannend verhaal van weten te maken Annemarie.

Toch een apart idee om rond de mogelijkheid om de toekomst te beïnvloeden een thriller te schrijven. Nu is dat natuurlijk wel vaker gedaan middels tijdmachines maar ik dacht niet met voorspellende dromen. Nu lees ik nooit thrillers dus wie weet is dat met die dromen ook wel vaker gedaan.

Ik ben net als Joanazinha ook blij dat ik zulke dromen niet heb! Moet er niet aan denken!

Alhoewel ik droomde vannacht dat een vriend van ons aan het buikdansen was... (hoe kom je er op!) een andere vriend ging helemaal uit zijn dak van die zelfde muziek... dat was wel grappig natuurlijk.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.542 seconden