Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

James Patterson: Het Uur van de Wolf

Lees meer
21 jaren 3 weken geleden #3167 door Eric
James Patterson: Het Uur van de Wolf werd gestart door Eric
James Patterson: "Het Uur van de Wolf"

Een nieuw hoogtepunt

De boeken van James Patterson staan altijd garant voor een flinke portie spanning en een paar uurtjes van ultiem leesgenot. Vooral de delen over Alex Cross staan hoog in aanzien en de vele fans van Patterson wachten altijd in spanning op een nieuw vervolg. Met "Het Uur van de Wolf" heeft de auteur weer volop aan alle verwachtingen voldaan en zichzelf misschien wel overtroffen. Want dit boek is echt ongemeen spannend en het tempo van het verhaal ligt nog hoger dan normaal al het geval is.

Lees verder, klik hier www.thrillers-leestafel.info/james-patterson

Eric

Thrillers, Fantasy, Literatuur én de kans op gratis leesexmplaren: www.ezzulia.nl/
Laatst bewerkt doorEric.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 3 weken geleden #3173 door bianca
Beantwoord door bianca in topic Re: bericht
Ik heb nog nooit een boek van James Patterson gelezen, wel twee films gezien. Maar nu heb ik dit boek op een boekenplankje bij Bookcrossing gevonden. Bij de meeting in Castricum krijg ik dit boek. Daar ben ik erg blij mee.

Mijn website over bookcrossing

www.bi-sa.nl/
Laatst bewerkt doorbianca.

Lees meer
21 jaren 3 weken geleden #3175 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Dit soort thrillers kan best goed zijn, maar het is dus helemaal niet het soort boek dat ik wil lezen..
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.467 seconden