Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Charles den Tex - Cel (samenleesboek juni/juli 2010)

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #34068 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht

irene schreef : En ik heb helaas het boek nog steeds niet te pakken kunnen krijgen... :cry:

groetjes irene

Ik stuur het na de vakantie wel naar je toe, laatste week van juli. Akkoord? Stuur me je adres maar. Het is een BC-boek, dus je kunt het na lezen verder crossen.

Groetjes,

Joanazinha
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #34091 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Bedankt voor het aanbod, ik heb je een pb gestuurd.

irene
Laatst bewerkt doorirene.

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #34162 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Ik heb beide reacties gelezen, zowel van Inge als van Marjo en ik ben dezelfde mening over het boek toegedaan als Marjo, met name zoals verwoord in de laatste alinea. Ik vond dit een ontzettend goed boek, met veel vaart en humor geschreven. Ook de verschillende stijlen die Den Tex hanteert (blogs, mailwisselingen en 'gewone' tekst) vond ik interessant en hielden de vaart in het verhaal.

En het beschrijft een gevaar van internet dat door maar weinigen onderkend wordt. Ik kan me het plot ook wel voorstellen, met alle verwikkelingen van dien. En het gebeurt; je hoort toch met enige regelmaat dat te goeder trouw staande mensen boetes moeten betalen voor bijv. te hard rijden terwijl ze helemaal niet in die buurt zijn geweest. Het misbruik van/met valse kentekenplaten is ook een soort van identiteitsfraude.

Dit was mijn tweede kennismaking met deze schrijver en ik ben zeer benieuwd naar zijn andere boeken!
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
15 jaren 1 maand geleden #38761 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Helemaal met Joanazinha en Marjo eens. Een prachtig boek, boeiend en pakkend geschreven, de korte zinnen, alinea's en hoofdstukjes houden de vaart erin. Aangrijpend, beklemmend.

Bedankt nog Joanazinha voor de verzending, inmiddels reist het boek, zoals je waarschijnlijk al gezien hebt, weer verder.

groetjes, irene
Laatst bewerkt doorirene.

Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden