Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Gerard Donovan - Julius Winsome (samenlboek april/mei)

Lees meer
16 jaren 1 maand geleden #33556 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nou moe... Ik zal er denkelijk nooit achter komen wat jou nu aanspreekt. je bent ondoorgrondelijk Marjo :D

Ik vond het een enorm adembenemend verhaal en verheugde me al dat jij het zou lezen. Die constante dreiging en alles. Je weet ik lees niet graag thrillers maar als ik er een zou moeten lezen dan zou ik voor deze kiezen, hoe akelig sommige momenten ook waren.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 1 maand geleden #33559 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik heb geen dreiging gevoeld.

De hoofdpersoon een eenzelvig en eenkennig persoon is die doorslaat als zijn hond 'vermoord' wordt. Soit.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #34254 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Gevoelig, mooi en stilistisch beschreven. Het verhaal leest vlot, zeker door de vele, korte hoofdstukjes, toch miste ik wat spanning; het verslag van de wraakactie die Julius onderneemt (zie aankondiging op de achterflap) gaf mij beslist niet het adembenemend gevoel. Beslist geen thriller en met dit idee ben ik aan het boek begonnen...

De beschrijving van de eenzame, eenzelvige persoon - tussen zijn muren vol boeken - in het prachtige, winterse Canadese landschap, kon mij meer bekoren.

groetjes, irene
Laatst bewerkt doorirene.

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #34256 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Dat had jij dus ook. Als je een boek met een verkeerde insteek leest, dan valt dat dus helemaal verkeerd.
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.644 seconden