Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Kathleen McGowan: Het Magdalena Mysterie

Lees meer
16 jaren 9 maanden geleden #29850 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Gelukkig. Ben ik eens een keer niet de enige...

Ik moet deze keer toch eens zelf nomineren. Niet dat die dan gekozen moeten worden, maar nou ja, dan is er misschien meer diversiteit|?
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 9 maanden geleden #29885 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Ik heb het boek zaterdag uitgelezen. Allereerst: ik vond het ook geen literaire thriller, maar meer een roman. Het eerste deel vond ik erg rommelig en niet inspirerend. Maar omdat ik het boek zelf had genomineerd (en ik het vervolg ook nog heb liggen) wilde ik toch doorlezen. En daar heb ik op zich geen spijt van. Het tweede deel vond ik beduidend beter, met name de sprong naar 2000 jaar geleden. Interessant om te lezen wat de auteur van dit deel van de christelijke geschiedenis heeft gemaakt. Maar het blijft al met al ongeloofwaardig en je moet het echt als fictie lezen.

Eindoordeel: matig boek. Op een andere site heb ik gelezen dat het vervolg (Het Jezus Mysterie) beter schijnt te zijn. Misschien dat ik me daar in de kerstvakantie aan ga wagen om een totaalindruk te krijgen. Maar of ik het derde deel van de trilogie aan ga schaffen wanneer het uitkomt zit er vooralsnog niet echt in......
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
16 jaren 4 maanden geleden #32286 door Hermine
Beantwoord door Hermine in topic Re: bericht
Ik vond het geen slecht boek. Het Jezus Mysterie vond ik minder, eerlijk gezegd.

Ik heb wél even m'n buik vol van dit genre.
Laatst bewerkt doorHermine.

Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden