Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Elly Griffiths: Dodencirkel

Lees meer
17 jaren 2 weken geleden #28759 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Klopt Marjo; ik heb het net vorige week van iemand anders gekregen. In ieder geval bedankt dat je het op wilde sturen.
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
17 jaren 1 week geleden #28828 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Ik heb het boek inmiddels ook uit en ook mij komt het ergens heel bekend voor. Het zal waarschijnlijk inderdaad wel gebruikt zijn voor zo'n serie als Midsummernight Murders of zo.

Goed boek, lekker spannend en ook mij trekt het archeologische deel erg aan. Toch ook wat minpuntjes van mijn kant: de dader is tot op het eind van het boek volslagen onzichtbaar; het had wat dat betreft net zo goed iemand anders kunnen zijn. Geen logische dader naar mijn idee. En de totale omslag van Erik kwam mij wat onwerkelijk voor. Voor de rest prima debuut met een interessante en sympathieke hoofdpersoon en ik ben benieuwd naar verdere boeken van deze schrijfster.
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
17 jaren 1 week geleden #28835 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Maar ik kijk nooit tv, dus dat kan haast niet!?

Helemaal onzichtbaar is de dader niet, maar ik ben het met je eens dat het ook bij wijze van spreken de pizzabezorger had kunnen zijn.
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden