Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Simone van der Vlugt: De reunie

Lees meer
21 jaren 3 weken geleden #3218 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ja vond ik wel omdat je schreef dat het leuk leesvoer was of in die strekking. En toen was ik verbaasd dat je schreef ik hoef geen volwassenen boek van haar meer te lezen. Snap je?

Ik vind het wel vreemd dat ze zulke spannende en mooie kinderboeken kan schrijven en dan voor volwassenen de goede toon niet kan vinden. Maar inderdaad ik heb veel mensen gehoord die het een heel mooi boek vonden. Gelukkig maar dat iedereen een verschillende smaak heeft anders had je ook geen enkele discussie, was iedereen het met elkaar eens. Zo saaaaaaai.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 3 weken geleden #3227 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Dat van der Vlugt de goede toon niet kan vinden, dat vind jij! Er zijn er dus die er anders over denken. Het is een heel ander boek dan haar historische jeugdboeken, maar dat wilde ze ook.

En ja: ik kan een boek prettig leesvoer vinden en het dan toch niet aanbevelen. Het is bij jou meer zwart/wit? Niet toch?
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
21 jaren 3 weken geleden #3230 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ja ik vond het een beetje een babbelboek. Met vriendin aan de wijn en haar verven enz. Die knappe jongen.. Pas later wordt het wat beter en inderdaad, je hebt gelijk dat over die toon is mijn mening.

Hée dat is een vraag, zwart/wit, daar moet ik even over nadenken. Ik ben wel erg kritisch dat is waar.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
20 jaren 6 dagen geleden #9050 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Inderdaad.. een heerlijk tussendoortje, maar daar is dan alles ook mee gezegd. Las ik nu een literaire thriller, een psychologische thriller of een boek voor "jonge volwassenen"? Met dit boek kun je alle kanten op. Jammer, het had weinig diepgang en de verhaallijn sprong erg van de hak op de tak. Gelukkig dat met dit warme weer mijn hoofd niet naar "inhoudelijk goede boeken"staat. De reünie heeft nu bij mij een kans gekregen, en ik heb me er een paar uurtjes mee kunnen vermaken. Verstand op nul en lezen maar, (heerlijk toch zo af en toe)!

groetjes, irene
Laatst bewerkt doorirene.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9714 door Raptor power
Beantwoord door Raptor power in topic Re: bericht
In eerste instantie leg je misschien inderdaad een link tussen Simone en Saskia omdat ze bij dezelfde uitgever zitten en hun boeken vanaf de buitenkant dezelfde stijl uitstralen, maar ik vind de boeken zelf toch wel verschillen. Die van Saskia gaan wat verder qua seks, die van Simone zijn meer "voor alle leeftijden".

De Reunie was een leuk boek om te lezen, niet echt spannend inderdaad, maar wel een "gezellig" boek, echt Nederlands ook.

Lees meer
19 jaren 11 maanden geleden #9765 door Denise
Beantwoord door Denise in topic Re: bericht
Ik vond het wel een mooi boek kwam een beetje traag op gang maar was goed te lezen.

Groetjes denise

www.onderboekenlol.nl
Laatst bewerkt doorDenise.

Tijd voor maken pagina: 0.467 seconden