Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Giuseppe Genna: In de naam van Ismael (SamenLB aug/sept)

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24607 door Joanazinha
Ik ben er vandaag in begonnen. De sfeertekening is wel typerend voor een bepaald slag schrijvers: iedereen heeft problemen, het regent, de politieman in het heden is aan de paddo's, de bijfiguren zijn of slonzig of triest of, nou ja ga zo maar door. En toch bevalt het boek me tot nu toe prima. Ik krijg het idee dat zich hier langzaam een heel spannend boek ontvouwt.

Joanazinha
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24611 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Ondanks het veelbelovende begin heb ik het na 150 blz. opgegeven. Het is een en al triestigheid en ik werd gewoon depressief van alle negatieve beschrijvingen. Ook de ontwikkelingen in het verhaal schoten absoluut niet op. Ik ben na 150 blz. nog niet verder dan na 90 blz.....

Joanazinha

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden - 17 jaren 10 maanden geleden #24612 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
he wat zonde... ik kan ook slecht tegen van die trieste boeken...

pak maar gauw een vrolijk boek, zonde van je weekend anders.

Dettie :D :D :D

die je maar hier vrolijk toelacht om de depressie te bestrijden
Laatst bewerkt 17 jaren 10 maanden geleden doordettie.

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24615 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht

Dettie schreef : he wat zonde... ik kan ook slecht tegen van die trieste boeken...

pak maar gauw een vrolijk boek, zonde van je weekend anders.

Dettie :D :D :D

die je maar hier vrolijk toelacht om de depressie te bestrijden

Dank je :D ! Ik heb inderdaad een wat vrolijker, luchtiger boek erbij gepakt: De vriendschapsquilt van Jennifer Chiaverini. Dat en het lekkere weer buiten maken het weer helemaal goed. Het bewijst maar weer eens hoeveel invloed sfeer in een boek op je kan hebben, in ieder geval bij mij!

Fijne zondag,

Joanazinha

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24656 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Gisteren in de trein verder gelezen in dit boek. Ben nu halverwege. Prachtig verhaal, goed opgebouwd. Ik ga het verhaal dus wel degelijk uitlezen! Jammer alleen dat ik een pocket uitgave heb met piepkleine lettertjes, en dat ruim 450 bladzijden... Mijn ogen raken er zeer vermoeid door.

groetjes, irene
Laatst bewerkt doorirene.

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24760 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Of het een triest boek is,hm, dat gevoel had ik niet eens. Maar doorlezen doe ik niet.

Het eerste hoofdstuk al. Die man klimt over een hek en een muur en schrikt dan omdat het sportveld verlicht is. Nou..als een sportveld verlicht is, met van die lampen zoals hij ze beschrijft, dan zie je dat zelfs kilometers ver!

Onzin dus.

En voor wie zou zeggen dat de muur vast erg hoog was, welnee, verderop staat dat je er zelfs over heen kan springen..

En dan wordt er vaak op een en dezelfde pagina iets drie keer verteld, de 50 pagina's die ik gelezen heb kunnen makkelijk teruggebracht worden tot 30. En spannend?? Tot op heden niet.

Ik lees niet verder.
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.444 seconden