Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Steve Berry - De Amberzaal

Lees meer
21 jaren 5 maanden geleden - 17 jaren 2 maanden geleden #1929 door dettie
Steve Berry - De Amberzaal werd gestart door dettie
De Amberzaal uit het Catharinapaleis in Sint-Petersburg is van de vier wandpanelen tot en met het meubilair in zijn geheel uit barnsteen gehouwen en schitterend bewerkt. Hij werd in 1941 door de Duitsers gestolen en in 1944 op een geheime plaats verstopt. Ondanks de inspanningen van vele schatzoekers en kunstverzamelaars van over de hele wereld is de zaal nooit teruggevonden.

De vader van rechter Rachel Cutler heeft de verschrikkingen van de Tweede Weerldoorlog ternauwernood overleeft. Als hij sterft onder verdachte omstandigheden en cryptische aanwijzingen achter laat over de Amberzaal vertrekt Rachel naar Duitsland, met haar ex-man Paul op haar hielen. Vlak na aankomst krijgen Rachel en Paul te maken met meedogenloze huurmoordenaars en raken verwikkeld in een grootscheepse jacht op de schat, die eindigt in een onontkoombare krachtmeting tussen de macht, het kwaad en de geschiedenis zelf.

lees verder....

www.thrillers-leestafel.info/steve-berry/

bernadet
Laatst bewerkt 17 jaren 2 maanden geleden doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 5 maanden geleden #1930 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Inge klopt het dat jij het ook aan het lezen bent?

Ik ben zo benieuwd hoe jij het vindt, ik denk vaak dat ik TE kritisch ben.

Groetjes

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
21 jaren 5 maanden geleden #1931 door dettie
Ok Bernadet, ik heb het uit, en ik vond dit een veel betere thriller dan de Da Vinci Code waar zoveel meer ophef over is..

Ik geef toe dat er enkele zwakke puntjes zijn, maar het is geloofwaardig en ongelooflijk spannend! In een keer uit lukte niet omdat het te dik is, maar wegleggen?? Heel moeilijk!

Marjo

Lees meer
21 jaren 5 maanden geleden #1932 door dettie
Ja meen je dat nou? Ik vond het echt een slap verhaal om het verhaal van de amberzaal heen. De knappe man en vrouw die elkaar haten en toch ook liefhebben enz. De vreemde ontsnapping (hangend aan een kademuur of zoiets) van rachel en haar man enz. enz.

Maar ja spannende verhalen zijn blijkbaar echt niet aan mij besteed. :?

Bernadet

Lees meer
21 jaren 5 maanden geleden #1933 door dettie
Tuurlijk, als je het omringende verhaal in het kort vertelt blijft er niets van over, maar Berry weet het spannend te vertellen. Tuurlijk weet je dat die twee hoofdpersonen niets kan overkomen, dat ze op het eind de held moeten zijn, maar dat is in iedere thriller zo.

Marjo

Lees meer
13 jaren 10 maanden geleden #47312 door mamawenneke
Beantwoord door mamawenneke in topic Steve Berry - De Amberzaal
hallo,

ik weet niet of ik deze post hier mag plaatsen, maar ben dringend op zoek naar De Amberzaal - STeve Berry

hoop dat iemand me kan helpen?

alvast bedankt,

Wendy

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.485 seconden