Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

De Paepe & Depuyt - Mensenvlees

Lees meer
2 jaren 7 maanden geleden #106868 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: De Paepe & Depuyt - Mensenvlees
Het lijken de zeven zussen wel! Die verhalen blijken ook steeds ergens anders (ander land) af te spelen geloof ik.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Onderwerp Auteur
2 jaren 7 maanden geleden #106869 door
Beantwoord door in topic Re: De Paepe & Depuyt - Mensenvlees
Ik geloof dat dat dan ook wel de enige overeenkomst is. James Bond speelt zich ook in allerlei landen af.

Vanavond ga ik in het boek beginnen en ik heb al een kleine eerste aanzet voor de bespreking.

• Onderwerp Auteur
2 jaren 7 maanden geleden #106897 door
Beantwoord door in topic Re: De Paepe & Depuyt - Mensenvlees
De aanzet voor de bespreking is aardig uitgelopen en ik geloof dat ik nog niet halverwege het boek ben. Maar goed, uiteindelijk is het begin van het boek in zekere zin toch misschien het belangrijkste voor de bespreking, want daarin worden de lijnen van het verhaal uitgezet. Je moet ook niet alles weggeven en de bespreking moet de lezers toch naar het boek trekken. Andries Swartwater is geloof ik ook wel een van de ergste seriemoordenaars die ik in een boek ben tegengekomen. (Hij kon het moorden niet laten...) Als hij iemand ziet, dan begint hij soms al te fantaseren over een moord.

Het boek is in ieder geval weer razend spannend en ik ben heel benieuwd wat er allemaal nog gaat gebeuren.

Tijd voor maken pagina: 0.359 seconden