Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Johanna Mo - De nachtegaal

3 jaren 9 maanden geleden #103252 door
Beantwoord door in topic Re: Johanna Mo - De nachtegaal
Het boek dat hier besproken wordt heb ik gehaald en ik ben het tweede boek van Daniel Cole aan het lezen. Het eerste boek had de titel Ragdoll en is door Annemarie besproken en dat heb ik net voor de tweede keer gelezen. Iemand heeft het me indertijd gestuurd en ik heb het toen ook gelezen en in de weggeefboekenkast gezet. Ik had het dus weer uit de bibliotheek gehaald, omdat ik inmiddels andere boeken van dezelfde auteur had gezien en ik weer even wilde weten waar het boek precies over ging. Het boek dat ik nu aan het lezen ben is een soort vervolg. En dat zal ik waarschijnlijk wel gaan bespreken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 9 maanden geleden #103257 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Johanna Mo - De nachtegaal
We kijken er naar uit!

3 jaren 9 maanden geleden #103264 door
Altijd leuk om te lezen dat er naar uit wordt gekeken. Ik begin bij het lezen van het boek bijna te denken dat M.J. Arlidge misschien wat inspiratie uit het tweede boek van Daniel Cole heeft gehaald voor z'n tiende boek over Helen Grace. Een woord 'psychiater'.

Lees meer
3 jaren 9 maanden geleden #103268 door marjo
Als je zoveel thrillers leest als jij doet, is het niet gek dat je wel eens dingen tegenkomt die je al eerder gelezen hebt.

Ik heb dat ook al, en jij leest er nog meer!

3 jaren 9 maanden geleden #103270 door
Het punt is in dit geval dat er op de achterkant van het boek ook een aanbeveling van M.J. Arlidge staat.

Gezien de hoeveelheid thrillerbesprekingen die jij schrijft, heb ik de indruk dat jij er wel heel veel leest.

Lees meer
3 jaren 9 maanden geleden #103271 door marjo
Ik vind het zelf wel meevallen, maar dat is omdat ik het gewend ben natuurlijk. Er zijn genoeg mensen die vinden dat ze veel lezen, terwijl hun leeslijst maar een tiende is van de mijne...

Tijd voor maken pagina: 0.424 seconden