Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Deflo: Naakte zielen (samenleesboek januari)

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13188 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht

Marjo schreef : Nou, Aspe heb ik weggelegd, te hard, te actie-gericht. Deflo bevalt me wel, ook lekker Vlaams hè.

ik heb in het middelbaar op school één en ander van Aspe moeten lezen, omdat ie kwam spreken. Voor mij is het enige pluspunt aan Aspe het feit dat het zich afspeelt in een omgeving die ik goed ken (de eerste vier boeken toch). voor de rest vind ik het ook nogal oppervlakkig. Sinds ik de man heb horen spreken, heb ik van hem geen letter meer gelezen. Ik heb niets tegen dialect, sappig West-Vlaams kan best mooi zijn, maar als je schrijver bent, vind ik wel dat je een béétje liefde voor je moedertaal aan de dag moet leggen. En dat vond ik niet terug in zijn spreken.

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13454 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Kende jij de boeken van Deflo niet Inge?

Ik dacht dat je al meerdere van hem gelezen had eigenlijk.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 5 maanden geleden #13457 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Ik heb ooit naakte zielen gelezen. Er moet blijkbaar niet veel zijn blijven hangen want ik kon mij er niets meer van herinneren zelfs de naam deflo deed geen belletje rinkelen. Die vriend die mij altijd spannende boeken aansmeert zei dat ik hem eens moest lezen. Hij heeft mij de boeken die ik genomineerd had meegegeven. Naakte zielen had ik dus thuis liggen in een doos.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.429 seconden