Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Series van David en Leigh Eddings (Fantasy)

Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #14059 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht
Het meeste van eddings heb ik gelezen, maar hun nieuwste serie (ben de titel alweer kwijt), daar raak ik niet door. misschien op termijn nog wel eens.

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #14100 door Wolvin
Beantwoord door Wolvin in topic Re: bericht
Ingewikkeld? Dat vind ik van sommige series ook wel heel erg bij fantasy, maar zij zjin toch wel héél helder en duidelijk, en het is echt niet zo uit de lucht gegrepen allemaal, dr zit heerlijk veel psychologie en evolutie in, absoluut onterecht dat ze zo weinig gelezen worden!

Als al de woorden in mijn hoofd eruit zouden kunnen, dan zou ik aan tien levens nog niet genoeg hebben...
Laatst bewerkt doorWolvin.

Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #14104 door librije
Beantwoord door librije in topic Re: bericht

dr zit heerlijk veel psychologie en evolutie in

Ja dat zegt mijn dochter( drs. psychologie, ja,ja) ook steeds tegen me. Zal dus wel kloppen. Maar ik vind het gewone leven soms al zo ingewikkeld. Dus ik gun haar uiteraard er graag een gefantaseerde bij. Maar na Tolkien vond ik het wel genoeg.

Mag ik vragen Wolvin: ben jij ook zo enthousiast over World of Warcraft (als ik het goed gespeld heb)?

"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."

Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Laatst bewerkt doorlibrije.

Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #14182 door Wolvin
Beantwoord door Wolvin in topic Re: bericht
netjes juist gespeld ja ^^ euhmm ik heb dr wel al veel over gehoord maar t doet me eerlijk gezegd niet veel, vooral omdat t Engels is, en die hele game-wereld is toch niet aan mij besteed. Final Fantasy vind k wél erg goed gedaan (maar dat zijn geen boeken natuurlijk). Ik ben wel wat kieskeurig hoor wat betreft series. Tad Williams is dan weer wél mijn ding, en ook Terry Pratchett (nou is het mijn beurt om over de spelling te twijfelen ^^). Maar als het te commercieel wordt of te gewelddadig dan haak ik af.

Als al de woorden in mijn hoofd eruit zouden kunnen, dan zou ik aan tien levens nog niet genoeg hebben...
Laatst bewerkt doorWolvin.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden