Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

# Robert van Eijden - Paradijs bij het dashboardlicht

Lees meer
8 jaren 3 maanden geleden #86212 door marjo
Toch is het niet per definitie zo dat als de personages niets doen, ik er niets aan vind. Het hangt er helemaal van af 'hoe' ze niets doen, en vooral hoe dat beschreven wordt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 3 maanden geleden #86215 door dettie
Ja dat is ook waar. Maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Landerigheid? Geen initiatieven nemen? Rondhangen? Zoiets denk ik.

Maar een goede schrijver kan over alles boeiend vertellen, al gaat het bijv. om een paar sokken. ;-)

Dettie

Lees meer
8 jaren 3 maanden geleden #86216 door marjo
Precies. En dat gebeurt hier dus niet.

Lees meer
8 jaren 3 maanden geleden #86219 door dettie
Jammer hoor.

Dettie

8 jaren 3 maanden geleden #86227 door
Acht en halve minuut te lang om op te dansen?

Ik wilde vroeger het liefst de lange versie van Get Ready horen om op te dansen, dat nam een hele LP-kant in beslag.

Lees meer
8 jaren 3 maanden geleden #86231 door marjo
Toen ik gisteren bezig was met verslagen betrapte ik mezelf er op dat ik het weer over de sfeer had. Maar dat is het dus!

Een schrijver brengt een bepaalde sfeer over, en als die voor mij negatief voelt of oppervlakkig, dan lees ik dat niet graag.

Ik wil graag wegdromen - nou ja - in geschiedenis, positieve mensenverhalen over avontuur of keuzes maken. En dat is dus ook waarom ik fan ben van Marianne Busser: zij brengt met haar rijmpjes een gezellige sfeer!

Tijd voor maken pagina: 0.571 seconden