Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Sarah Bilston - In bed

Lees meer
19 jaren 9 maanden geleden #11183 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht

Bernadet schreef :
Bernadet

die ook niet van Fantasy en Thrillers houdt

(wat doe ik hier eigenlijk? :D )

ja, dat vroegen we ons dus stiekem ook allemaal af. 8)

(behalve dan de hele boel draaiende houden en zo, maar dat zijn details, nietwaar? 8) )

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 9 maanden geleden #11184 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht

(behalve dan de hele boel draaiende houden en zo, maar dat zijn details, nietwaar? 8) )

Ja precies! Ik ga maar beginnen aan een lange winterslaap! :D

zwaai! Tot het voorjaar..

Bernadet

die helemaal niet buiten Leestafel kan, zwaar verslaafd!
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 9 maanden geleden #11186 door leeuwin
Beantwoord door leeuwin in topic Re: bericht
gelukkig, ik dacht: eindelijk een leuke en druk bezochte boekenforum gevonden en dan zitten hier alleen serieuze literatuurkostlezers. :) Maar das dus niet helemaal zo :)

afentoe lees ik ook wel echte boeken maar de wat minder serieuze boeken zijn zeker ook gewenst hier thuis. Die echte bouqeut -ik kan het nieteens spellen- boekjes lees ik ook nooit, daar spat de sex al van de kaft af idd. Daarbij durf ik met dat soort boekjes echt niet richting de kassa te lopen :? Maar een chicklit hoeft niet per definitie alleen over sex te gaan. Daar schaf ik dat soort boeken niet voor aan. Voor mij is het belangrijk dat er een dozijn humor in zit en dat het gewoon lekker wegleest.

'tleven is immers als serieus genoeg toch :P en een hobby als lezen is voor de ontspanning, tenzij je thrillers aan het lezen bent :)

Meestal als ik een boek aanschaf , lees ik eerst de eerste pagina's, de leesflap laat ik voor wat het is. Alleen zo weet ik zeker dat ik een boek wel of niet wil aanschaffen. Op die manier krijg ik een goede indruk vna een boek. Als de eerste paginas al stroef lezen hoeft het voor mij namelijk al niet meer.
Laatst bewerkt doorleeuwin.

Lees meer
19 jaren 9 maanden geleden #11187 door leeuwin

janna2 schreef : Af en toe een heerlijke chicklit ter ontspanning, niks mis mee!

Ken je het boek van Shanna Swendson: De tovenaar op het witte paard?

Geweldig, een soort kruising tussen chicklit en Harry Potter. Er is al een tweede deel, maar dat is nog niet in het Nederlands verkrijgbaar: Once Upon Stiletto's.

nee die ken ik niet, xal het binnenkort online op bol.com opzoeken :)

bol.com is ook erg fijn, die online winkel toont de eerste paar pagina's uit een boek gewoon online. dat scheelt naar de stad gaan. :)

Lees meer
19 jaren 9 maanden geleden #11188 door leeuwin

Bernadet schreef :
Bernadet

die ook niet van Fantasy en Thrillers houdt

(wat doe ik hier eigenlijk? :D )

niet van thrillers houden ? waarom niet ? :D

Lees meer
19 jaren 9 maanden geleden #11189 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht
ik weet niet altijd goed wat chicklit nu juist is, ik veronderstel dat "dagboek van een nanny" ertoe behoort. ook las ik "vallen en opstaan", nog zo'n boekje. ik ga het niet per se uit de weg, maar ik moet zeggen dat het "hap-slik-weg" gehalte ervan me soms wat stoort. ik hou van mooie taal en mooie zinnen. van boeken die een beetje beklijven en dat mis ik wel in die chicklits. ik wil van een boek kunnen zeggen: ik wou dat ik het geschreven had, en dat zef ik meestal niet bij chicklits...

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

Tijd voor maken pagina: 0.451 seconden