Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Greame Simsion - Het beste van Adam Sharp

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #86630 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Greame Simsion - Het beste van Adam Sharp
Hij zou vast zeggen dat hij een lief baasje heeft, die goed voor hem zorgt.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #86632 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Greame Simsion - Het beste van Adam Sharp
Nou misschien kun je een stukje schrijven in de trant van Dorinde van Oort als je het boekje gelezen hebt! Zou leuk zijn!

8 jaren 3 weken geleden #86715 door
Nou, ik heb het boek uit. De muziek redde het boek wat mij betreft. Ik vond de Rosie boeken leuker.

Adam was niet onsympathiek, maar ik vond het allemaal wel erg vaag. Angelina lijkt hem een beetje te gebruiken, om Charlie te treffen. Dan besluit hij naar Londen terug te keren en halverwege keert hij toch weer om, om naar Angelina te gaan en later verandert hij toch weer van gedachten en keert hij terug bij Claire. Nee, ik vond het ergens wat te veel. En dan ook nog een foutje, want de verleden tijd van scheren (als het om het scheren van een baard gaat) is schoor en niet scheerde, dat alleen gebruikt wordt in een ander verband.

Lees meer
8 jaren 3 weken geleden #86717 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Greame Simsion - Het beste van Adam Sharp
Ja ik vond deze beter dan de Rosie boeken. De man van Angelina, wist wel dat Adam haar grote liefde was en daagde haar én Adam uit.

Helemaal weet ik het verhaal niet meer. Maar ik vond het fascinerend hoe allerlei gevoelens tegen elkaar uitgespeeld werden en toch ook de innerlijke strijd en gevoelens goed naar voren kwamen. Aantrekken en afstoten. Heel knap gedaan.

Dettie

8 jaren 3 weken geleden #86718 door
Tja, maar uiteindelijk keert Adam weer terug bij z'n vrouw. Adam mag dan wel de grote liefde van Angelina zijn, ze stoot hem toch steeds weer af, door met een ander te trouwen. Erg betrouwbaar vond ik haar niet. Mij kon het allemaal niet zo bekoren, ondanks Adam's liefde voor muziek.

Ik geef de voorkeur aan de Rosie boeken.

Misschien wat minder romantiek en meer gestuntel, maar daarom juist leuker.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden