Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Judith Visser - Tegengif

19 jaren 9 maanden geleden #11123 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Ik heb het gelezen! In 1,5 dag uitgelezen dit boek! Ik vond het super, ik kijk nu heel anders tegen die wereld (prostitutie) aan. Wist ook helemaal niet dat het er zo aan toeging, echt leuk hoe Judith Visser dat allemaal beschreven heeft. Echt een aanrader, deze roman!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 9 maanden geleden #11204 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Eigenlijk vind ik wel grappig dat er vantevoren zoveel ophef over is.

In feite wordt er niet eens echt veel over de daad zelf geschreven en dan nog pas vrij laat in het boek. Het merendeel laat gewoon de gang van zaken zien in diverse soorten sexhuizen. Maar als ik het goed begrepen heb is één sexhuis met naam en toenaam genoemd en dát maakte dat enkele bezoekers nogal in paniek raakten. Alsof ze onmiddellijk te herkennen zijn aan hun edele delen!

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

19 jaren 9 maanden geleden #11210 door

Bernadet schreef : Maar als ik het goed begrepen heb is één sexhuis met naam en toenaam genoemd en dát maakte dat enkele bezoekers nogal in paniek raakten. Alsof ze onmiddellijk te herkennen zijn aan hun edele delen!

Bernadet

Het grappige is dat ik vorige week op de radio hoorde dat dit sexhuis nu 1 van haar kamers heeft vernoemd naar Judith, ze hebben nu een "Judith Visser Room", dus ze zijn zelf niet rouwig om alle aandacht.

En die boze klanten..., ik begrijp dat ook niet. Beetje dom van die mannen. Ik heb het boek gelezen en als ik het me goed herinner zijn de enige mannen die misschien herkenbaar zouden zijn die scheve hindoe en die urbanus look-a-like.

Storm in een glas water, maar wel een goed boek.

Lees meer
19 jaren 9 maanden geleden #11212 door dettie
Haha dat zeg je mooi, die scheve hindoe. Zit hardop te lachen hier.

Ja inderdaad een storm in een glas water, hoop ophef op niets af.

Bernadet

Lees meer
19 jaren 9 maanden geleden #11213 door dettie
Dat vergeet ik steeds te vragen, wat vond jij van de reden jessica dat zij prostituee wilde worden?

Bernadet

19 jaren 9 maanden geleden #11214 door

Bernadet schreef : Dat vergeet ik steeds te vragen, wat vond jij van de reden jessica dat zij prostituee wilde worden?

Bernadet

Niet bepaald voor de hand liggend inderdaad. Vond de beslissing ook een beetje "vlug" genomen ineens, alsof je zomaar pats boem besluit: ok ik word prostituee. (alsof dat zo makkelijk gaat!)

Maar aan de andere kant vond ik het toch wel zo realistisch geschreven dat ik me kon inleven, hoe onwaarschijnlijk het verhaal in het begin ook is. Wel vond ik het beste stuk van het verhaal het gedeelte na de ontmoeting met martine (zonder hier te veel te verklappen), toen kwam er ineens een vaart in die er voor zorgde dat ik het echt uit MOEST lezen en niet weg wilde leggen voordat het uit was.

O ja, schiet me ook ineens te binnen, de reden dat ze prostituee werd, ik vind het net als jij onlogisch maar aan de andere kant wel heel origineel (had die reden in ieder geval nog nooit eerder ergens gelezen/gehoord). Maar misschien daarom ook weer vergezocht! Ik weet het niet! Het stoorde me in elk geval niet ofzo.

Tijd voor maken pagina: 0.491 seconden