Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Evie Wyld - Overal vogelzang

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74022 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Evie Wyld - Overal vogelzang
Dank je Annemarie, ik vond het moeilijk, omdat je niet teveel wilt vertellen, maar vooral die sfeer weergeven is lastig.

Het verhaal grijpt je beet door die sfeer, die is een beetje unheimisch, beklemmend maar ook trilt er spanning in de lucht.

Ja, die wendingen verwarden me soms maar als ik het verhaal weer te pakken had dan wilde je weer verder, meer weten.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74065 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Evie Wyld - Overal vogelzang
Je hebt het heel goed beschreven, Dettie!

Die verhaalwendingen vond ik echt fantastisch. Ik moest mijn oordeel over Jake steeds bijstellen. Heel knap gedaan van de schrijfster.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74434 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Evie Wyld - Overal vogelzang
Fantastisch boek! Mooi afgewisseld heden en verleden en om de flashbacks op deze manier aan de lezer aan te bieden vind ik echt een vondst. Ook de reden waarom Lloyd bij Jake terecht komt is origineel, maar geloofwaardig. Het enige dat ik jammer vind is het raadsel van de dode schapen. Ik zie de losse eindjes aan het eind graag netjes aan elkaar of krijg in elk geval een duidelijke hint. Maar dat weegt van geen kanten op tegen alle voordelen van deze goed geschreven, prachtig geconstrueerde en meeslepende roman.

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74435 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Evie Wyld - Overal vogelzang
Wat heerlijk dat jij ook zo van dit boek genoten hebt! Het raadsel van de dode schapen wordt toch wel aardig onthuld, vind ik zelf. Zal ik je een pb sturen?

<t></t>

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74437 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Evie Wyld - Overal vogelzang
Heel leuk dat je het ook een mooi boek vindt!

Het raadsel weet ik ook niet echt berdine. Ik dacht dat het een beetje in het midden gelaten werd.

Ik geloof niet dat het die Otto is.

Kun je het hier onder een Verklapper zetten Annemarie wat volgens jou het raadsel onthuuld?

Dettie

Lees meer
10 jaren 3 maanden geleden #74438 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Evie Wyld - Overal vogelzang
2 Pb's of 1 verklapper, ik vind het allebei prima. Ik ben benieuwd wat jouw conclusie is, Annemarie!

Tijd voor maken pagina: 0.496 seconden