Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Inge Schilperoord - Muidhond (debuut)

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #87388 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Inge Schilperoord - Muidhond (debuut)
Op aanraden van een vriendin met dit boek begonnen. met dezelfde aarzeling als ik hierboven ook lees. Schrijven kan ze wel zeg. Ben benieuwd hoe het verhaal verder loopt. Ik laat het weten.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #87538 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Inge Schilperoord - Muidhond (debuut)
En uit inmiddels. Met zeer gemengde gevoelens. Te erg om te lezen soms,sommige stukken ook over geslagen. Kindermisbruik is een van de weinige onderwerpen waar ik doorgaans echt niet over lees omdat ik het té erg vind om over te lezen.

Wel gedaan dus deze keer.

Het is knap geschreven, dat sowieso, de dreiging hangt vanaf pagina één boven het boek, dit kan niet goed aflopen, dat is vanaf het begin duidelijk.

De strijd om het goede te blijven doen, krampachtig, met schema's en schriftjes vond ik tamelijk aangrijpend,

en ik vond het behandel gedeelte uit het werkboek en zijn herinneringen ook erg interessant. Als dat geen raar woord is in deze context. Ik weet eigenlijk vrij weinig van wat er in klinieken aan behandeling gebeurd.

En verder vond ik het gewoon een hartverscheurend boek. Ik kan me goed voorstellen dat mensen het niet uit lezen, maar het was toch een boek wat grote indruk maakte.

<t></t>

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #87540 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Inge Schilperoord - Muidhond (debuut)
Dit boek heb ik inderdaad niet uitgelezen. Maar nu ik Marjo's recensie lees voel ik gelijk weer die enorme beklemming die me tijdens het lezen ook overviel.

Heel heftig boek, knap dat je het uitgelezen hebt!

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden