Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Jussi Valtonen - Ze weten niet wat ze doen

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72351 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Jussi Valtonen - Ze weten niet wat ze doen
Mooie recensie, Annemarie. Ik weet niet of ik het lezen wil. Ik hou niet zo van dierenproeven, dus bij voorbaat al niet van Joe.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

10 jaren 6 maanden geleden #72355 door
Tja, dierproeven zijn nu eenmaal een noodzakelijk kwaad. Ik heb meer problemen met radicale dierenactivisten. Misschien kunnen ze zichzelf als vrijwilliger beschikbaar stellen.

Helaas heeft de bibliotheek het boek niet, of nog niet.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72358 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Jussi Valtonen - Ze weten niet wat ze doen

berdine schreef : Mooie recensie, Annemarie. Ik weet niet of ik het lezen wil. Ik hou niet zo van dierenproeven, dus bij voorbaat al niet van Joe.

Dat had ik ook, Berdine. Dierproeven zijn vreselijk. Joe is ook geen aimabel persoon. Eigenlijk is niemand in dit boek erg sympathiek maar vreemd genoeg heeft me dat helemaal niet gestoord. Het verhaal heeft zo veel diepgang, dat ik toch bleef lezen. Joe probeert de dierproeven goed te praten maar wanneer zijn dochters op school horen wat hun vader precies doet, zijn ze daar niet blij mee. Het wordt dus absoluut niet verheerlijkt of goedgepraat. Wel wordt er een beroep op het geweten van de lezer gedaan: wat als dierproeven noodzakelijk zijn om het leven van een dierbare te redden? Zijn we dan nog tegen?

<t></t>

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72359 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Jussi Valtonen - Ze weten niet wat ze doen

Renate schreef : Tja, dierproeven zijn nu eenmaal een noodzakelijk kwaad. Ik heb meer problemen met radicale dierenactivisten. Misschien kunnen ze zichzelf als vrijwilliger beschikbaar stellen.

Helaas heeft de bibliotheek het boek niet, of nog niet.

Het boek is vandaag pas verschenen dus je zult nog heel even geduld moeten hebben, Renate.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden