Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Mara Heijbrands - Vrouwen, zussen, minnaressen

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #73548 door marjo
Ik denk dat je wat de tijd inderdaad goed zit. Het speelt geen rol, terwijl ik het eigenlijk best belangrijk vind om te begrijpen waarom men denkt zoals men denkt.

Ik maak geen verslag, het werd diagonaal..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #73550 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Mara Heijbrands - Vrouwen, zussen, minnaressen
Je vond het boek dus niet echt prettig lezen of viel het wel mee? Ik vond die keurige zussen vreselijk. Erg bekrompen in hun gedachtes. Erg egoïstisch ook. Wat vond jij?

Dettie

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #73568 door marjo
Ik had geen last van de karakters van die zussen, dat maakt me niet uit. Dat is het verhaal. Nee, dat stoorde me niet. Er zijn gewoon zulke mensen.

Maar het thema ligt me niet.

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #73572 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Mara Heijbrands - Vrouwen, zussen, minnaressen
En wat is het thema volgens jou?

Dettie

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #73574 door marjo
Homoseksualiteit. sec.

Maar daaromheen: hoe ga je er mee om? Wat doet het met de omgeving?

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #73576 door dettie
Grappig, hoe verschillend tegen een verhaal aangekeken kan worden.

Ik vond het thema de hebzucht van mensen, door roeien en ruiten gaan voor eigen gewin. Daarbij niet kijkend naar de persoon.

Dus pure hebzucht. De twee oudere zussen willen een opdracht voor een renovatieproject, dat zal hun veel opleveren en dat hun zussen lesbisch blijken en dat ook laten zien komt hun niet goed uit. Dus moet de lesbische relatie willens en wetens kapot gemaakt worden ongeacht de gevoelens van hun zussen. Het zijn twee egoïstische dames, die héél ver gaan in hun hebzucht.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden