Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Stefan Brijs - Arend

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48570 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Stefan Brijs - Arend
"Villa Keetje Tippel","Post voor mevrouw Bromley" en" Korrels in Gods grote zandbak" heb ik niet gelezen.

"Post voor mevrouw Bromley" hebben ze in de bib," Korrels in Gods grote zandbak" is een essybundel die niet meer verkrijgbaar is en "Villa Keetje Tippel" hebben ze vreemd genoeg niet in de bib...

Ik breng volgende week maar de post mee uit de bib :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48784 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Stefan Brijs - Arend
Gisteren ben ik naar de voorstelling geweest die er naar dit boek gemaakt is. Ik was benieuwd, want het is een heftig verhaal: hoe beeld je dat zodanig uit dat het ook overkomt?

Ik moet zeggen dat ik er heel erg over te spreken ben. Vooral de acrobaat, die de vogels uit het boek moet weergeven, maar tegelijk ook de gevoelens van de jongen ten aanzien van die vogels is uitstekend gevonden. (en knap gedaan qua beweging!)

Aanvankelijk was de manier waarop duidelijk gemaakt moest worden dat Arend mishandeld werd, een beetje lachwekkend. De moeder zat hem achterna, en zwaaide met een keukendoek. Maar het gelach verging de toeschouwer al snel. De ernst van het verhaal werd steeds duidelijker.

Ik denk dat het ook voor diegenen die het boek niet kennen, aangrijpend was.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48793 door Inge
Lap t'is weer niet raar...Stefan Brijs een Belgische schrijver komt als toneelstuk uit in .... Nederland. Waarom ben ik daar nu niet over verwonderd.... 'k zal toch naar Nederland moeten komen wonen :D

Heeft er iemand administratief werk voor mij? Liefst 3/4 of fulltime, Veenendaal of wijde omgeving daarvan :D

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48794 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Stefan Brijs - Arend
Er waren diverse Vlamingen onder het publiek.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48797 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Stefan Brijs - Arend
Wat leuk dat je naar het toneelstuk bent geweest Marjo. Ik was er heel benieuwd naar en nu heb ik een beetje een idee hoe ze dat aangepakt hebben. Het is immers geen eenvoudig verhaal om naar een toneelstuk te vertalen.

<t></t>

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48798 door Inge
Was het in jouw woonplaats Marjo? Omdat ik enkel iets vind van Eindhoven op het internet.

Tijd voor maken pagina: 0.565 seconden