Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Anthony Doerr - Als je het licht niet kunt zien

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65603 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Anthony Doerr - Als je het licht niet kunt zien
Ik weet het ook niet hoor. Persoonlijk lijkt het me erger om je ergens een voorstelling van te moeten maken. Dan wordt het misschien nog gruwelijker dan het is. Dit meisje is niet altijd blind geweest en kan zich dus beelden van dingen vormen.

Probeer je me nu tot een onthulling over de afloop te verleiden? My lips are sealed! ;)

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65604 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Anthony Doerr - Als je het licht niet kunt zien
chips, ze verklapt het niet! grrrr.

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65605 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Anthony Doerr - Als je het licht niet kunt zien
:)

<t></t>

Lees meer
11 jaren 2 maanden geleden #66794 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Anthony Doerr - Als je het licht niet kunt zien
De Pulitzerprijs voor fictie is dit jaar toegekend aan Anthony Doerr voor zijn schitterende oorlogsroman ‘Als je het licht niet kunt zien’.

‘Als je het licht niet kunt zien’ is de mooiste oorlogsroman van dit moment en een echte aanrader voor liefhebbers van bijvoorbeeld ‘De boekendief’. Het boek – waar de schrijver 10 jaar lang aan werkte – wordt wereldwijd geprezen als een fantastisch verhaal dat de menselijke natuur en de goede én kwade krachten van technologie onderzoekt.

De bekroning met de Pulitzerprijs is voor ‘Als je het licht niet kunt zien’ een schitterende en eervolle toevoeging aan een toch al mooi lijstje: het boek bereikte al een finaleplaats bij de National Book Award en werd uitgeroepen tot de Goodreads Choice 2014, het Amazon Book of the Year 2014, en New York Times Best Fiction 2014. Het succes van ‘Als je het licht niet kunt zien’ is ook Hollywood niet ontgaan en de filmrechten voor het boek zijn inmiddels verkocht aan Fox Searchlight Pictures.

Lees meer
11 jaren 2 maanden geleden #66795 door Annemarie
Nou... Ik ben het er helemaal mee eens. Het is werkelijk een prachtig boek!

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.559 seconden