Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

James Scott - Verborgen

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65610 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: James Scott - Verborgen
Nu zoek ik me ook suf...en ik krijg het niet meer gevonden. Gisteren had ik, dacht ik toch, wel een link, en kwam ik ook uit in de staat New York, aan het meer. Nu vind ik daar alleen Watertown.

Watersbridge zal dus niet echt bestaan. Maar dat past dan weer wel in het verhaal, dat verder immers ook fictie is.

Dus het gaat alleen om de sfeer die dan historisch is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65615 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: James Scott - Verborgen
Maakt ook niet uit verder, het staat in sommige recensies beschreven als een plaatsje waar geen wetten gelden.

Is het een soort stadje wat je vroeger wel eens in westerns zag Marjo? Waar de sherrif ontbrak en ieder zijn eigen 'wetten' had?

Knap dat iemand dan een hele sfeer er omheen kan bedenken waardoor het heel authentiek overkomt.

Dettie

Lees meer
11 jaren 4 maanden geleden #65618 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: James Scott - Verborgen
Jeetje, geen idee. Er wordt niet gesproken over een sheriff of andere gezagsdragers, maar of ze er dan ook niet zijn?

Het is bepaald geen zachtzinnig wereldje waar moeder en zoon in terecht komen, je kan wel zeggen dat iedereen zijn eigen wetten had, ja..

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden