Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Per Petterson - Ik vind het best

11 jaren 6 maanden geleden #64220 door
Beantwoord door in topic Re: Per Petterson - Ik vind het best
Zoveel boeken te lezen en er komen steeds nieuwe bij.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64222 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Per Petterson - Ik vind het best
Eigenlijk zou er een boekenstop van een paar jaar ingelast moeten worden zodat we helemaal bij kunnen lezen. Maar ja: welke prachtige nieuwe werken zullen we dan mislopen? We moeten het maar doen met veel boeken, weinig tijd.

<t></t>

7 jaren 9 maanden geleden #87666 door
Beantwoord door in topic Re: Per Petterson - Ik vind het best
Ik ben het boek aan het lezen en mij bevalt het wel. Ik vind de hoofdfiguur ergens wel een sympathieke eenling. Een kwetsbaar figuur, die veel heeft meegemaakt. Dat maakt dat ik ook wel begrip heb voor z'n vreemde gedrag bij de school. Soms gaan de dingen gewoon vanaf het begin anders dan je had gewild.

Ik vind het overigens ook wel vervelend als ik enthousiast ben over een boek en iemand anders dat boek dan gaat lezen en mijn enthousiasme niet deelt. Dan voel ik me ergens schuldig over m'n enthousiasme.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #87824 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Per Petterson - Ik vind het best
Ik zie dat ik, jaren terug, niet meer gereageerd heb met wat ik er van vond, en ik kan het me, hoewel ik een grote liefhebber van Petterson ben, ook niet meer herinneren, dus ik ga maar eens op zoek in de bieb.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.444 seconden