Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Craig Thompson- Habibi

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63773 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Craig Thompson- Habibi

Marjo schreef : Die mening had ik ook Renate. Tot gisteren. Het voegt echt iets toe..

Mee eens! Het versterkt de leesbeleving.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63774 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Craig Thompson- Habibi
hear, hear :D

Dettie

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63775 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Craig Thompson- Habibi
Hé! Ik heb van Craig Thompson "Een deken van sneeuw" gelezen. Dat was voor mij ook het eerste beeldverhaal na de Donald Duck.

Mijn reactie destijds bij "Momenteel lees ik": Over een opgroeiende jongeman, die verliefd wordt en die dankzij zijn opvoeding voortdurend de adem van God in zijn nek voelt. Een aandoenlijk verhaal, mede dankzij de tekeningen, die even veel vertellen als de tekst. Zoveel herkenbare situaties. De twijfels over zijn eerste liefde, over het strenge geloof, waarin hij opgroeit en dat hij later ook afzweert. Heerlijk boek, wel een beetje zwaar (letterlijk)!

Ik denk dat dat de meerwaarde is, dat de tekeningen evenveel vertellen als de tekst.

Daarna nooit meer een graphic novel gelezen. Moet toch eens kijken in onze bieb.

Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden #63777 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Craig Thompson- Habibi

Marjo schreef : Die mening had ik ook Renate. Tot gisteren. Het voegt echt iets toe..

Ik weet het niet zo. Misschien heb ik niet veel behoefte aan toevoegingen. Ik wil een verhaal lezen en daarna weer snel aan een volgend verhaal beginnen.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden