Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Bozena van Mierlo-Duliṅska - Mijn vader de soldaat

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61794 door dettie
Ja lastig is dat hè Renate, als je enthousiast bent en de bibliotheek heeft het boek niet.

Vaak denk ik zal ik het boek naar haar sturen? Maar echt rijk ben ik niet en het is enorm duur geworden

om een boek te versturen. Een pakket sturen tot 10 kilo is 6,95, één boek versturen kost meestal 3,84.

Voor minder dan het dubbele kun je zo'n 15 boeken versturen! Bizar maar waar.

Dus is het een stuk goedkoper om een heel stel boeken op te sturen. Als je dat leuk vindt dan wil ik wel

boeken voor je opsparen en je dan een doosje sturen maar dan moet je wel roepen welke je wilt lezen (ik

ga dat niet elke keer apart vragen). Ik zie het wel of je dat een goed idee vindt.

(Ik had je gemaild maar die komen nooit aan bij je volgens mij)

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61808 door marjo

Dettie schreef : Ja lastig is dat hè Renate, als je enthousiast bent en de bibliotheek heeft het boek niet.

Vaak denk ik zal ik het boek naar haar sturen? Maar echt rijk ben ik niet en het is enorm duur geworden

om een boek te versturen. Een pakket sturen tot 10 kilo is 6,95, één boek versturen kost meestal 3,84.

Voor minder dan het dubbele kun je zo'n 15 boeken versturen! Bizar maar waar.

Dus is het een stuk goedkoper om een heel stel boeken op te sturen. Als je dat leuk vindt dan wil ik wel

boeken voor je opsparen en je dan een doosje sturen maar dan moet je wel roepen welke je wilt lezen (ik

ga dat niet elke keer apart vragen). Ik zie het wel of je dat een goed idee vindt.

(Ik had je gemaild maar die komen nooit aan bij je volgens mij)

Dettie

Enerzijds wordt het door mij zeer op prijs gesteld, anderzijds wordt het weer lastig om wat terug te doen. We hebben hier in

de flat trouwens wel een soort kleine bibliotheek, dus eventueel kan ik daar de boeken na lezing weer afgeven.

Ik wil wel proberen aan te geven als een boek me aanspreekt en de bibliotheek het niet heeft.

Over bibliotheken gesproken, in onze vakantie waren we in Bingen en daar zag ik in een park een boekenkastje staan, waar

boeken in stonden, die mensen daar kennelijk konden lezen. Ik heb er zelfs nog een foto van gemaakt.

Ik begrijp niet goed hoe het komt dat e-mails niet bij mij aankomen.

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61819 door dettie
Wat je eventueel terug kunt doen is melden wat je van het boek vindt. Dat vind ik al leuk genoeg.

Dettie

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61825 door marjo

Dettie schreef : Wat je eventueel terug kunt doen is melden wat je van het boek vindt. Dat vind ik al leuk genoeg.

Dettie

Daar wil ik in ieder geval wel m'n best voor doen. Dus als je eens een doosje wilt maken? Ik geef meestal wel aan of een boek me interessant lijkt, maar ik weet natuurlijk niet altijd of jij het dan ook in een doosje voor me wilt doen. Er kunnen meer gegadigden zijn, of jij kunt het niet hebben. Dit boek was besproken door Annemarie, dus...

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61826 door dettie
Ja als er meer gegadigden zijn dan loten we er gewoon om.

En soms wil ik een boek gewoon heel graag zelf houden. Maar dat zijn heel vaak de mooie prentenboeken.

Dettie

Lees meer
11 jaren 9 maanden geleden #61828 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Bozena van Mierlo-Dulinska- Mijn vader de soldaat
We kunnen ook doen wat Marjo al eens opperde. Als iemand bereid is een boek op te sturen dan kan deze persoon even vermelden dat het boek beschikbaar is. Dan kunnen vaste Leestafel-leden daarop reageren. Is dat wat? Ikzelf heb ook geen groot budget en dan voorkomen we ook pijnlijke situaties dat ik (of iemand anders) moet zeggen dat het te duur is om een boek op te sturen of om doosjes voor iedereen te maken. Of dat iemand om een boek vraagt dat een ander graag wil houden. Ik denk dat het voor veel leden ook vervelend voelt om zomaar om een boek te vragen. Dus: het even aangeven als een boek beschikbaar is?

Renate: dit boek krijg je van mij! Stuur je jouw adres even via een pb?

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden