- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Enerzijds wordt het door mij zeer op prijs gesteld, anderzijds wordt het weer lastig om wat terug te doen. We hebben hier inDettie schreef : Ja lastig is dat hè Renate, als je enthousiast bent en de bibliotheek heeft het boek niet.
Vaak denk ik zal ik het boek naar haar sturen? Maar echt rijk ben ik niet en het is enorm duur geworden
om een boek te versturen. Een pakket sturen tot 10 kilo is 6,95, één boek versturen kost meestal 3,84.
Voor minder dan het dubbele kun je zo'n 15 boeken versturen! Bizar maar waar.
Dus is het een stuk goedkoper om een heel stel boeken op te sturen. Als je dat leuk vindt dan wil ik wel
boeken voor je opsparen en je dan een doosje sturen maar dan moet je wel roepen welke je wilt lezen (ik
ga dat niet elke keer apart vragen). Ik zie het wel of je dat een goed idee vindt.
(Ik had je gemaild maar die komen nooit aan bij je volgens mij)
Dettie
Daar wil ik in ieder geval wel m'n best voor doen. Dus als je eens een doosje wilt maken? Ik geef meestal wel aan of een boek me interessant lijkt, maar ik weet natuurlijk niet altijd of jij het dan ook in een doosje voor me wilt doen. Er kunnen meer gegadigden zijn, of jij kunt het niet hebben. Dit boek was besproken door Annemarie, dus...Dettie schreef : Wat je eventueel terug kunt doen is melden wat je van het boek vindt. Dat vind ik al leuk genoeg.
Dettie
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen