Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

boeketreeksboekje

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #61026 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: boeketreeksboekje
Heb je die tinten grijs wel gelezen Renate?

Tja, ik hoef ook niet, maar ze schijnen toch nog steeds populair te zijn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 11 maanden geleden #61028 door
Beantwoord door in topic Re: boeketreeksboekje

Marjo schreef : Heb je die tinten grijs wel gelezen Renate?

Tja, ik hoef ook niet, maar ze schijnen toch nog steeds populair te zijn.

Nee, en ik voel me ook absoluut niet geroepen. Ik heb heel lang geleden 'Het verhaal van O' al gelezen. Verder heb ik 'Venus in fur' en iets van markies de Sade gelezen, waarover een medeleerling opmerkte dat het wel erg sadistisch was. (Tja, waar dacht hij dat het woord 'sadistisch' vandaan kwam?)

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #61032 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: boeketreeksboekje
Ik heb zo'n bouquetboekje een jaar of 15 geleden nog eens gelezen. Toen was het nog geen po.rno. Ik heb het niet uit kunnen krijgen, want ik werd misselijk van de beroerde schrijfstijl en het flauwe verhaal.... :black:

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #61033 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: boeketreeksboekje
Ja het is echt drie keer niets inderdaad, het is dat ik zo stomverbaasd was van al die vrijpartijen, dat ik het hier meld en ergens ook wel moest lachen dat die 'onschuldige' boekjes zo onschuldig niet meer zijn.

In mijn jonge jaren waren het romantische verhalen en de vraag of ze elkaar wel kregen, en dan werd zij ten huwelijk gevraagd en leefden ze nog lang en gelukkig. Het waren meer romantische sprookjes met een enkele kus. Maar dit... Ongelofelijk! En dan ook nog zo'n dramaverhaal eromheen. Dat maakt het helemaal zo bizar.

Dettie

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #61044 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: boeketreeksboekje
Die boekjes zijn allemaal volgens een bepaald concept geschreven: ze ontmoeten elkaar, vinden elkaar meestal helemaal niks, dan ineens toch wel, dan komt er een ruzie en dan komt gelukkig toch alles weer goed. Dat kun je in allerlei verschillende situaties toepassen en dan heb je elke keer gewoon hetzelfde verhaal. De laatste tijd zijn er steeds meer boeken met een flinke hoeveelheid se.ks op de markt. Of het nou een boeketreeksboekje of een chicklit is: helaas gaat het vrijwel altijd ten koste van het verhaal.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden